۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۱
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (649)

رسانه های داخلی

۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

رسواشدن دروغ اسرائیل

روزنامه کیهان از پشت پرده دروغ اخیر موساد در رابطه با ایران نوشت و اعلام کرد: شبکه اطلاعاتی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی که پیش از این در سال‌های قبل توانسته بود با سازماندهی گروههایی از اراذل و اوباش داخل کشور (معروف به باند وفا و باند زکریا)، اقدامات ایذایی و البته بدون دستاورد اطلاعاتی و عملیاتی خاصی را اجرا کند، پس از متلاشی شدن گروههای نیابتی‌اش در داخل کشور توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، عملا بازوهای خرابکار داخلی خود را از دست داده است. اما به دلیل سابقه رسانه‌ای و ذهنی از عملیات اعتراف‌گیری در داخل کشور و باورپذیری آن، بار دیگر به همین شیوه متوسل شده و داستان خود را حول محور عملیات ربایش در داخل تنظیم کرده است. اما این بار عدم دسترسی به شبکه خرابکار داخلی و انتخاب ناشیانه سوژه- یوسف شهبازی- موجب این داستان نویسی سراسیمه شد که سکانس‌های قبرس آن، در آذربایجان فیلم‌برداری شده است! /کیهان

وضعیت سازمان منافقین از زبان یک عضو جداشده آن

مسعودخدابنده در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد گذشته و وضعیت فعلی سازمان مجاهدین خلق اظهار کرد: سازمان مجاهدین به یک فرقه کوچک در فرانسه تبدیل شده است. بخش آلبانی سازمان مجاهدین در حال از بین رفتن است و اگر اعضای باقی مانده منافقین در آلبانی نجات پیدا نکنند، فاجعه انسانی رخ می‌دهد. باید اجازه دهند خانواده‌ها بیایند و این‌ها را به خانه سالمندان ببرند. آدم ۸۵ ساله که به درد کسی نمی‌خورد. وی همچنین درباره دلیل اصلی ورود پلیس آلبانی به کمپ منافقین، گفت: یکی از دلایلی که پلیس آلبانی وارد کمپ سازمان شد، چراغ سبز آمریکا بود. دولت آمریکا دنبال اسناد رابطه سازمان با نومحافظه‌کاران از جمله بولتون و پمپئو است. این‌ها مدارک مهمی برای آمریکایی‌هاست چون انتخابات ریاست‌جمهوری آنها نزدیک است.

اعتراف بعد از یک هفته

وبسایت رادیو فردا: شورش‌ جوانان عمدتاً خارجی‌تبار حومه‌های شهرهای بزرگ فرانسه پدیده تازه‌ای نیست، ولی این بار جنبه‌های تازه‌ای به خود گرفته و دولت مکرون با وضعیتی دشوار و بی‌سابقه روبه‌روست. مشکل سابقه‌ای ۴۰ ساله و بیشتر دارد، و دولت‌ها هم اغلب در حل جامع مشکلات فاقد عزم و برنامه‌های مناسب بوده‌اند. نوع برخورد دولت مکرون اگر اعتمادانگیز و مؤثر از کار درنیاید جامعه فرانسه احتمالاً با شکاف‌های بیشتر و خطر قدرت‌گیری نیروی افراطی روبه‌رو خواهد بود، با ضرر و زیانی پرپیامد در مقیاس اروپا.

اذعان به ناکارآمدی سیاست های آمریکا علیه ایران

جان بولتون در گفت‌وگو با صدای آمریکا: من فکر نمی‌کنم تحریم‌ها به طور موثری اعمال می‌شود. به نظر من این یک مشکل است چون رژیم ایران از سال ۱۳۹۴ تا کنون توانسته است تحریم‌ها رو دور بزند. توافق هسته‌ای با خروج ایالات متحده تمام شد و آنها توانستند از فشارها جان سالم به‌در ببرند و حالا هم با چشم‌پوشی‌های بیشتر دولت بایدن، رژیم راه نجاتی پیدا کرده که حقش نیست.

درخواست میرسلیم از سران قوا درباره عفاف و حجاب

سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: ‏از سران محترم قوا متشکرم که نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دادند؛ ولی یادآوری می‌کنم که نباید قانون جامع عفاف و حجاب را بهانه کرد.آن قانون بیش از ۱۵ سال است وجود دارد و به تصویب خود شما در شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است. لطفا دست به کار شوید و نگذارید سنگر عفاف وحجاب تسلیم دشمن شود.

پرچم ایران در مقر سازمان همکاری شانگهای برافراشته شد

با رسمی شدن عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای، پرچم ایران در مقابل ساختمان این سازمان بر افراشته شد. بر اساس ویدیویی که خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرد، همزمان با رسمی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای پرچم جمهوری اسلامی ایران در مقابل دبیرخانه عمومی این سازمان برافراشته شد/ایسنا

رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود

رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای گفت: با اتکا به تجربه دهه‌های گذشته، اینک کاملا مشهود است که در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف این ابزار سلطه در مناسبات درون‌ منطقه‌ای است. گسترش استفاده از ارزهای ملی در تجارت بین‌المللی و مبادلات مالی میان اعضای این سازمان و شرکای تجاری آنها، نیازمند توجه جدی‌تری است.

علت اصلی عضویت ایران در «شانگهای»

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دو سال قبل چند روز پس از انتخابات ۱۴۰۰، اعضای مهم شانگهای پیغام دادند که در اجلاس آتی، مخالفت سابقشان با عضویت ایران در این سازمان را کنار می‌گذارند تا پس از ۱۶ سال، ایران از عضو ناظر به عضو اصلی تبدیل شود. دولت قبل در سال ۹۴ برای تبدیل عضویت اقدام کرده بود که با مخالفت برخی اعضای اصلی راه به جایی نبرد. برخلاف ادعای مقام سابق وزارت امور خارجه، هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و صراحتا در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی به‌عنوان علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.

رفتارشناسی اصلاح طلبان در اغتشاش های 1401

علی شکوری راد در خصوص فعالیت اصلاح طلبان در جریان حوادث سال 1401 می گوید: اصلاح‌طلبان در چنین شرایطی عملا در حاشیه قرار گرفتند، ولی بیکار ننشستند و روش های غلط برخورد با مردم در اعتراضات خیابانی را نقد کردند. در حقیقت نقش اصلاح‌طلبان، نقد رفتاری بود که در برخورد با اعتراضات خیابانی صورت می‌گرفت. اصلاح طلبان در زمره معترضین بودند، اما معترض کف خیابان نبودند، معترضی بودند که از مطالبات برحق مردم حمایت می‌کردند/ جماران

جزئیات سوءقصد به نماینده شادگان

جت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند اما فندک روشن نشد و موفق نشد. وی درخصوص انگیزه این فرد از چنین اقدامی عنوان کرد: ایشان یک مدتی دنبال اشتغال بود و مشغول هم شده بود اما می‌گفت که اینجا مناسب نیست و من باید بروم در حراست؛ خب این دیگر در اختیار ما نیست/ تسنیم

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها