۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۱۹
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
رصد (692)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

رئیس سابق موساد: اسرائیل به پایان نزدیک است

«تامیر باردو» رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد که پس از امضای توافقنامه‌های ائتلافی بین احزاب حاضر در دولت راست افراطی، همزمان با مطرح شدن لایحه اصلاحات قضائی به این نتیجه رسیده است که اسرائیل به پایان راه و نابودی نزدیک شده است.

آسیب در سیستم آموزشی در نیروی زمینی رژیم صهیونیستی

روزنامه یدیعوت آحارونوت: به دلیل کاهش شدید نیروی گردان‌ها در ارتش "اسرائیل" در کرانه باختری و بیت المقدس، سیستم آموزشی در نیروی زمینی "اسرائیل" آسیب دید.

۲ خواسته «ترامپ» در پرونده حمله به کنگره آمریکا

رئیس‌جمهور سابق آمریکا  اعلام کرد که به دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است. رئیس جمهور پیشین آمریکا ۱۳ مرداد ماه با حضور در یک دادگاه فدرال در پایتخت این کشور، در رابطه با اتهام‌های وارد شده به خود اعلام بی گناهی کرد!

تقدیر کاخ سفید از عربستان برای میزبانی مذاکرات درباره اوکراین

کاخ سفید در بیانیه‌ای از عربستان سعودی به‌دلیل میزبانی از ۴۰ کشور برای مشورت در خصوص بحران اوکراین و ایجاد راه‌حلی عادلانه برای این بحران قدردانی کرد. در بیانیه پایانی نشست جده درباره اوکراین آمده که شرکت کنندگان توافق کردند به رایزنی‌ها جهت یافتن زمینه‌های مشترک که راه را برای صلح هموار می‌کند، ادامه دهند.

اعتراض مجدد آلمانی‌ها به ارسال سلاح برای اوکراین

هزاران معترض در آلمان بار دیگر در اطراف دروازه نمادین «براندنبورگ» در مرکز برلین دست به تظاهرات ضد جنگ زدند و در اعتراض به دولت آلمان خواستار پایان کمک تسلیحاتی به اوکراین شدند.

لهستان: در صورت ادامه تهدیدهای واگنر، مرز بلاروس را می‌بندیم

در حالیکه طی هفته‌های اخیر تنش‌ها میان بلاروس و لهستان در خصوص شبه‌نظامیان واگنر بالا گرفته است، مقام‌های لهستان تهدید کردند که به واسطه این تهدیدها، مرز با بلاروس را خواهند بست.

خط لوله انتقال نفت روسیه به آلمان قطع شد

شرکت «پرن» اپراتور خط لوله لهستان اعلام کرد که یکی از خطوط لوله نفت دروژبا در جهت آلمان به دلیل نشت در لهستان قطع شد. این شرکت می‌گوید که سامانه‌های اتوماسیون «پرن» کاهش فشار خط لوله دروژبا را در منطقه «خودچ» شناسایی کردند.

هشدار گردان جنین به صهیونیست‌ها درپی شهادت سه جوان فلسطینی

گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس با هشدار به صهیونیست‌ها در بیانیه خود با اشاره به ترور بزدلانه صهیونیست‌ها علیه مبارزان فلسطینی تاکید کرد که این جنایات هرگز خللی در عزم مجاهدان فلسطینی که منتقم خون شهدا هستند وارد نخواهد کرد و تا نابودی و شکست دشمن متجاوز این انتفاضه ادامه خواهد داشت.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها