۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۴۶
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (711)

رسانه های داخلی

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

رد پای بهائیت در حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ شیراز

بر اساس گزارشات مبتنی بر مستندات و قرائن موجود از دو حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در شیراز، رد پای فرقه ضاله بهائیت در این اقدام تروریستی دیده می‌شود. جمع بندی داده های موجود از این اقدام تروریستی حاکی از آمریت و طراحی سازمان تروریستی سیا آمریکا مشترکاً با سازمان جنایتکار موساد و جمع آوری و ارسال اطلاعات توسط اعضای فرقه ضاله بهائیت، فردی به نام (م. ح) با دسترسی به نقشه های شهری و مشخصات مکانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ اقدام به ارسال اطلاعات به این سازمان کرده است که در نهایت به دليل دستگیری های گسترده شبکه تروریستی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات و ضربه های متوالی سازمان اطلاعات سپاه، ناچاراً این دو حادثه تروریستی توسط اعضای گروهک تروریستی داعش که به طور غیرقانونی وارد کشور شدند اجرایی شده است/تسنیم

جزئیاتی از طرح «کودتای دیپلماتیک» آمریکا علیه ایران در اغتشاشات سال گذشته

روزنامه «تهران تایمز» در گزارشی اختصاصی با عنوان «کودتای دیپلماتیک» نوشت: وزارت خارجه آمریکا در بحبوحه آشوب‌های پاییز سال گذشته در ایران، طرحی پنج مرحله‌ای را با نام «گفتگو با آنها را متوقف کنید» (Stop talking to them) علیه کشورمان کلید زد که هدفش براندازی جمهوری اسلامی ایران از مسیر دیپلماتیک بود. مراحل این طرح از این قرار بود:1- اخراج دیپلمات‌های ایران از کشورهای مختلف به‌ویژه از اروپا و سازمان ملل. 2- معرفی افرادی به عنوان جایگزین این دیپلمات‌ها. 3- خروج دیپلمات‌های سایر کشورها از ایران.4- تظاهرات‌ و تجمعات در برابر اماکن دیپلماتیک ایران در خارج کشور و حملات فیزیکی و تبلیغاتی به آن اماکن.5- توقف ناگهانی مذاکرات هسته‌ای با هدف ایجاد شوکی بزرگ که باعث تقویت اپوزیسیون داخلی و خارجی و افزایش انفجاری نرخ ارز و طلا شود.

سخنان رئیس دفتر دولت دوازدهم درباره انتخابات

محمودواعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم: عملاً کسی نباید با صندوق رأی قهر کند زیرا صندوق رأی بهترین جایی است که خواسته‌های ملت ایران را تبلور می‌دهد تا مردم حرف‌های خود را از آن طریق بزنند. چندی پیش همسایه ما ترکیه انتخاباتی برگزار کرد که بیش از ۸۸ درصد مردم آنها در انتخابات شرکت کردند و لذا ما که پیش قدم در زمینه انتخابات هستیم باید به گونه‌ای رفتار کنیم که حتماً یک انتخابات آبرومند داشته باشیم، زیرا انتخابات هم می‌تواند بسیاری از مشکلات داخل را حل کند و هم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در خارج خنثی کند/مهر

کواکبیان: ۲۵ نفر از اصلاح‌طلبان مجلس دهم در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند

دبیرکل حزب مردم سالاری: واقعیت این است که بهار فعالیت یک حزب و جریان سیاسی، انتخابات است؛ ولی باید شرایط شرکت در انتخابات نیز فراهم شده باشد، برای همین برای شرکت در انتخابات مجلس نیز به تمام اعضای حزب اعلام شد که هر کسی که شرایطش را دارد در این انتخابات شرکت کند، در نهایت اگر مشاهده شد که این افراد از تمام خوان‌های احراز صلاحیت عبور کردند و باقی ماندند شاید یک لیستی نیز ارائه کنیم، اما امروز نمی‌توانم این موضوع را بیان کنم و باید منتظر زمان بعد از تأیید صلاحیت‌ها باشیم که ببینیم چند نفر از این افراد باقی می‌مانند، مثلاً امروز از اصلاح‌طلب‌های مجلس دهم که آمار گرفته‌ام، حدوداً 25 نفر از این افراد در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، یعنی اگر همین افراد تأیید صلاحیت شوند می‌توان یک لیست ارائه کرد./تسنیم

دیدار انتخاباتی کروبی با هادی خامنه‌ای تکذیب شد

سید هادی خامنه‌ای ضمن تکذیب خبر دیدار انتخاباتی خود با کروبی عنوان کرد: برگزاری دیدار با آقای کروبی در اختیار ما نیست. در صورتی که دیدارهایی انجام می‌شود اما اینکه دیداری با آقای کروبی درباره حضور در انتخابات انجام شده باشد، هیچ نشستی برگزار نشده است.حسین کروبی فرزند مهدی کروبی هم با اشاره به انتشار خبری مبنی بر برگزاری نشست انتخاباتی مهدی کروبی با هادی خامنه‌ای گفت: این خبر صد در صد نادرست است و در حال حاضر آقای کروبی هیچ‌گونه نظر خاصی درباره انتخابات ندارد/ ایلنا

کنایه آشنا به اصل هشتادوپنجی شدن لایحه حجاب

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در دولت سابق، در توئیتی کنایه آمیز درباره بررسی اصل هشتادوپنجی لایحه حجاب، نوشت: ‏خود دانید؛ ولی شاید صلاح نباشد که اخذ تصمیمی بزرگ و سرنوشت ساز -که حال و آینده ده‌ها میلیون نفر از یک ملت بزرگ را تحت تأثیر قرار می‌دهد-به ۱۰ نفر از اعضای مجلسی سپرده شود که همه با هم کمتر از ۱۰ میلیون رأی آورده‌اند و از عمر نمایندگی‌شان کمتر از ۱۰ ماه باقی مانده است.

آقاتهرانی فعالیت انتخاباتی جبهه پایداری را تشریح کرد

دبیرکل جبهه پایداری در گفتگو با فارس در مورد عملکرد انتخاباتی جبهه پایداری عنوان کرد: انتخابات مایه خیر و برکت در کشور است. ان شاء الله مردم بهترین نمایندگان را انتخاب کنند تا خدمتگزار به مردم و نظام باشند. جبهه پایداری همچون باقی مردم نسبت به انتخابات احساس وظیفه می کند. کمیته سیاسی حزب به سیاق سالهای گذشته، هر هفته پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه دارد. نشست های بسیاری در زمینه انتخابات پیش رو مجلس، برای انتخاب افراد اصلح توسط کمیته برگزار شده است. ما در نهایت لیستی را تهیه کرده و از بین افراد اصلح گزینه های نهایی را برای لیست ۳۰ نفره تهران انتخاب می کنیم.

واکنش یکی از نمایندگان زن مجلس به ادعای اطلاع نداشتن زنان مجلس از لایحه عفاف و حجاب

هاجر چنارانی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با منیبان در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه نمایندگان زن در جریان تصویب لایحه عفاف و حجاب قرار نداشتند، گفت: لایحه عفاف و حجاب از دولت آمده و مجلس هم طبق اصل ۸۵ قانون اساسی لایحه مذکور را مورد بررسی قرار داده و به کمیسیون قضایی ارجاع داده شده، هر کسی که تمایل داشته از جزییات بداند می‌توانست به کمیسیون مراجعه کند و در جریان قرار بگیرد.

واکنش همتی به ادعای ارائه اطلاعات محرمانه به صندوق بین‌المللی پول

عبدالناصر همتی نیز در واکنش به این ادعا در گفتگو با انتخاب اظهار داشت: ضمن اینکه حق شکایت به قوه‌قضائیه را برای خود محفوظ می‌دارم، اعلام می‌کنم که این ادعا، کاملاً دروغ و کذب محض است. وی با بیان این مطاب که «این قبیل اظهارات به دولت کمکی نمی‌کند»، ابراز امیدواری کرد که «کسانی که پشت‌پرده‌ی این ادعای کذب هستند، راه جدیدی برای «دستاوردسازی» پیدا کنند.»

پی نوشت: قربانی، معاون اقتصادی سابق بانک مرکزی گفته بود که همتی در سال ۱۳۹۹ در پی بحران کرونا درخواست یک وام ۵میلیارد دلاری در قالب ابزار تامین مالی سریع (RFI) از صندوق بین المللی پول کرد که حتی نتوانست یک سنت از آن را بگیرد. صندوق برای پرداخت این وام کلی اطلاعات محرمانه از همتی خواسته بود که او همه اطلاعات مهم کشور اعم از وضعیت ارزی، نرخ تورم و... را به آن‌ها داد، مواردی که خودش درباره آن‌ها به مردم خودمان هم گزارش نمی‌داد! هر کسی از او می‌پرسید می‌گفت این‌ها محرمانه است.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها