۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۶۱
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (719)

رسانه های داخلی

۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

بازی در زمین دشمن رئیس جبهه اصلاحات

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات در توییتی نوشت: مهسا امینی دختر جوان کُرد ایران در بازداشت گشت ارشاد جان نازنیش را از دست داد. هیچ تفسیر و اتهام جدیدی علیه او و خانواده اش نمی تواند این صورت مسئله را پاک کند و به بهانه آن تداوم رفتارهای قهری در مواجهه با پوشش زنان ایران را موجه جلوه دهد. گاهی سکوت بهتر است.

پی نوشت: اسدالله بادامچیان اخیراً گفته بود که رفتار گشت ارشاد با مهسا امینی چیزی نبود. یک مقدار نظام با خانم مهسا امینی مدارا کرد. خانم ژینا طرفدار حزب کومله است و عکس رقاصی‌ او با حزب کومله موجود است. چرا با گشت ارشاد دعوا دارند؟‌ چرا با خانم‌هایی که به شکل غیرمناسب بیرون می‌آیند، هفتاد قلم آرایش کرده، با این افراد برخورد نمی‌شود؟‌ او دارد خلاف می‌کند. در جمهوری اسلامی خلاف قانون، خلاف دین، اسلام عمل می‌کند.

واکنش شریعتمداری به اخراج تعدادی از اساتید حامی اغتشاش دانشگاه شریف و علامه

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان درخصوص اخراج تعدادی از اساتید دانشگاه های شریف و علامه گفت:  چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که در جریان اغتشاشات پائیز سال گذشته نه فقط از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت کرده بودند بلکه در پاره‌ای از موارد با اراذل و اوباش اغتشاشگر در جنایت علیه مردم مظلوم این مرز و بوم همراه بوده‌اند، از دانشگاه اخراج شده‌اند و این کمترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مجازات در مقابل اقدامات پلشت و غیرانسانی آنهاست. دیروز برادران متعهد و صاحبنظرمان آقایان دکتر امیرحسین ثابتی و عباس موزون به عنوان استاد مدعو برای تدریس انقلاب اسلامی و آئین زندگی به دانشگاه شریف دعوت شده بودند. انتشار این خبر بلافاصله با هجوم همه‌جانبه گروه‌های غربگرا و برخی از مدعیان اصلاحات روبه‌رو شد.

پی نوشت: علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف و دکتر آمنه عالی و دکتر حمیده خادمی از اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه به دلیل حمایت از اغتشاشات اخراج شدند.

مشاور ارشد وزیر خارجه ایران: در مسأله میدان آرش با طرف سعودی اختلافی نداریم

علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران درباره پرونده میدان نفتی - گازی آرش (الدورا) میان ایران، عربستان و کویت گفت: ما مرزهای ایران را با عربستان ترسیم کردیم و مرزهای ما با آنها مشخص است؛ بنابراین در این موضوع با طرف سعودی اختلافی نداریم. ما می‌توانیم با همکاری دوستان کویتی، موضوع میدان آرش را براساس تصمیمات بین‌المللی و موقعیت تاریخی دو کشور حل و فصل کنیم. نگران این مساله نیستیم که موضوع میدان آرش میان ما و کویت مشکل ساز شود. پرونده این میدان از راه‌های مسالمت آمیز حل و فصل می‌شود و ما از سال‌های گذشته تاکنون مذاکرات فنی زیادی با کویتی‌ها داشته‌ایم./ ایرنا

نگاهی به کارنامه عملکرد ۲ ساله وزارت اطلاعات

ایسنا نوشت: سربازان گمنان امام زمان در یکسال گذشته ضربات متعددی به تیم‌های جاسوسی دشمنان مخصوصا رژیم صهیونیستی زده‌اند که مهمترین مورد آن خنثی‌سازی «عملیات بزرگ» این رژیم که شخص یوید بارنیا رئیس موساد شخصاً هدایت این عملیات را برعهده داشت، بود. عملیاتی که قرار بود اصفهان را درگیر یک انفجار بزرگ کند. دستگیری عناصر گروهک‌های جبهه الاحواز، حرکه النضال، تندر، کومله و دمکرات، کمونیست کارگری ایران، چریک‌های فدایی خلق، منافقین و داعش، دستگیری عوامل حوادث تروریستی شاهچراغ شیراز، شهر ایذه، شهر اصفهان، ترور شهید مولوی عبدالواحد ریگی، خنثی‌سازی ۵۰ اقدام گروه‌های تکفیری، توقیف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح جنگی، ضربه به ۲۰۰ تیم کلان قاچاق مواد مخدر، کشف ۷ تن انواع مخدر سنتی، کشف ۱۰ کیلو شیشه، دستگیری لیدرهای زن مرتبط با سرویس فرانسه و انهدام چند شبکه بزرگ اطلاعاتی موساد در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و گلستان و بازداشت هسته مرکزی فرقه بهائیت فقط بخشی از اقدامات وزارت اطلاعات بوده است.

ادعای نماینده طرفدار احمدی نژاد درباره وزیرکشور و قالیباف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی روزهای اخیر احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز در توییتی، درباره پشت پرده استیضاح وزیر کشور و برکناری معاون سیاسی نوشته بود؛ «سرانجام قالیباف توانست به دست نمایندگان استیضاح کننده، غلامرضا را از سر راه بردارد و برای جلوگیری از استیضاح وحیدی، با او در ازای تایید لیست ایران سربلند معامله کرد و برخی از نمایندگان استیضاح کننده به حکمیتی که معنی آن معلوم است تن دادند.» این ادعا اگرچه هنوز با واکنشی از سوی رئیس مجلس و اطرافیانش روبرو نشده است اما وزیر کشور این موضوع را تکذیب کرد و در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد؛«نه آقای قالیباف چنین صحبتی با من داشته و نه من چنین حرفی با او داشته‌ام. ادعای این نماینده قابل پیگیری است.»

نامه سرگشاده نوبخت به رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت، رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه، در نامه سرگشاده به رئیس جمهور برای حضور در ستاد اقتصادی دولت و یا جلسه ای با داوری معاون رئیس جمهور اعلام آمادگی کرد تا پاسخگوی مدیران اقتصادی دولت درباره عملکرد اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم باشد. نوبخت در این نامه با رد ادعای رشد اقتصادی ۰٫۴ درصدی در زمان تحویل دولت قبل، با استناد به گزارش به روزسانی شده مرکز آمار تاکید کرد رشد اقتصادی سال ۱۳۹۹ برابر ۳٫۳ درصد و رشد اقتصادی فصل بهار سال ۱۴۰۰ برابر ۸٫۵ درصد و به استناد گزارش بانک مرکزی، رشد اقتصادی سال ۱۳۹۹ برابر ۴٫۱ درصد و رشد اقتصادی فصل بهار سال ۱۴۰۰ برابر ۶٫۷ درصد اعلام شده است.

ادعای یک نماینده مجلس درخصوص احمدی نژاد

اکبر اعلمی، نماینده اسبق مجلس در گفتگو با خبرفوری گفته است؛ احمدی‌نژاد نمونه امروزی ترامپ است! چون به مردم یارانه داد برخی به او علاقه‌مند هستند. احمدی‌نژاد یک آدم متوهم خودشیفته است! احمدی‌نژاد تهدید کرده است اسنادی دارد که اگر بلایی سرش بیاید آن‌ها منتشر می‌شوند؛ دلیل عدم برخورد نظام با احمدی‌نژاد اسناد محرمانه‌ وی است!

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها