۲۰۲۴ ۱۶ September - دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۴
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (817)

رسانه های داخلی

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

افشای نقشه جدید رژیم صهیونیستی علیه زیرساخت های صنعتی ایران به روایت سردار جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل، با تاکید بر ضرورت توجه به تهدیدات سایبری به زیرساخت‌ها، ادامه داد: رژیم صهیونیستی راهبردی علیه ما تنظیم کرده بود و گفته بود که زیرساخت‌های صنعتی که خدمتی به مردم ارایه می‌دهند، به میزان خدمت و وابستگی که میان مردم و آن زنجیره خدمات ایجاد می‌شود، اهمیت دارند/ ایسنا

جوسازی علیه رئیس جمهور

سایت رویداد 24 که وابسته به اصلاح طلبان است در گزارشی درباره ثبت نام رئیس جمهور در مجلس خبرگان رهبری نوشت: ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان در حالی انجام شد که وضعیت موجود حاکی از این است که با عدم حضور برخی از چهره‌های قدیمی‌تر ، ابراهیم رئیسی احتمالا قدرت اول آن خواهد بود و ریاست خبرگان را به دست خواهد گرفت. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، با توجه به دیگر ارتباطات رئیسی، او قدرتمندترین رئیس جمهور تاریخ ایران خواهد شد که نهادهای دیگری را هم تحت کنترل خود خواهد داشت.

واکنش پزشکیان و علی مطهری به ردصلاحیت شان

-مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در واکنش به رد صلاحیت خود به جماران گفت: گفتند ما به نظام اعتقاد عملی نداریم حال کسانی که آنجا نشستند سابقه ما را در اعتقاد دفاع از نظام را ببینند اگر قابل قیاس بودیم ما را حذف کنند. وی تاکید کرد: اعتراض نخواهم زد. کاری به آن‌ها ندارم و از نظر من قابل هضم نیست که افرادی بیایند به ما که تمام زندگی و عمر خود را برای انقلاب گذاشتیم و تلاش کردیم آن‌وقت بگویند، عدم اعتقاد عملی به نظام! و آن‌ها که اعتقاد داشتند چه کسانی هستند نمی‌دانم!

-علی مطهری: استناد به بند ۲ ماده ۳۱ به این معنی است که بنده التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ندارم. عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی یا با اقدام مسلحانه ثابت می‌شود و یا با ایجاد آشوب و تخریب. بدیهی است که اینجانب نه اقدام مسلحانه داشته‌ام و نه سطل آشغالی آتش زده‌ام و اساساً این کارها را بلد نیستم/ جماران

موضع کرباسچی درباره ردصلاحیت ها

غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران: پیش از این هم صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی رد می‌شد و کم و زیاد داشت. نکته دیگر اینکه هنوز آمار ردصلاحیت‌شدگان در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام نشده است. این امر در همه دوره‌ها بوده به این ترتیب که در هر دوره‌ای تعدادی از نمایندگان تایید صلاحیت شدند و بعداز آن تایید صلاحیت نشدند، باید صبور بود و مشاهده کرد که شورای نگهبان چه می‌کند.

واکنش رئیس ستاد انتخابات کشور به آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس

سید محمد تقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام پایان مهلت بررسی هیئت نظارت بر انتخابات در استان‌ها پیرامون صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس امسال گفت: ۲۴ هزار و ۹۸۲ نفر داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه سلایق بودند که از این میان ۱۴ درصد عدم تایید و ۱۴ درصد عدم احراز شدند، البته عدم احراز و عدم تایید به معنای رد صلاحیت نیست.

چرا سید حسن خمینی نامزد انتخابات نشد؟

خبر آنلاین در گزارشی اعلام کرد که برخی در انتظار کاندیداتوری آیت‌الله سیدحسن خمینی هم بودند اما او نیامد. به‌طور حتم عدم احراز صلاحیت یادگار امام در انتخابات خبرگان 94 نقش عمده‌ای در تصمیم او دارد. در آن مقطع آیت‌ا... هاشمی در اعتراض به این موضوع گفته بود: «صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی(ره) است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ »

خواهش و تنمای آمریکا از ایران از زبان سردار حاجی زاده

سردار حاجی‌زاده درباره تهدید ایران توسط آمریکا گفت: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است/ فارس

تعطیلی ۱۱ مقر مشکوک در نوار مرزی عراق و ایران

«جبار عوده» از رهبران ائتلاف چارچوب هماهنگی عراق اعلام کرد که طی هفته‌های گذشته ۱۱ مقر مشکوک در مرزهای عراق و ایران بسته شد. وی تاکید کرد: تلاش‌های دولت عراق در تقویت امنیت نوار مرزی ایران از سمت اقلیم کردستان بر اساس اهداف مشخص ادامه دارد که مهم‌ترین این اهداف از بین بردن هرگونه مقر مشکوک است؛ خواه این مقر برای نیروهای معارض باشد و یا هر گروه دیگری به‌ویژه اینکه برخی از آن‌ها مسلح هستند.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها