۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۱
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (839)

رسانه های داخلی

۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

اذعان رسانه‌های غربی به قدرت موشکی ایران

در پی رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح ۲» رسانه‌های انگلیسی با ارائه جزئیاتی درباره قابلیت‌های آن، این موشک را قدرتمند توصیف و تاکید کردند که این موشک قادر است پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را شکست دهد.

نگرانی گستاخانه زلنسکی درباره ایران

به نوشته العربیه، زلنسکی ادعا کرد: «باید با ایران کار کرد تا ایران هواپیماهای بدون سرنشین را به فدراسیون روسیه عرضه نکند و همچنین سیاست تحریمی منطقی اتخاذ کرد و تلاش‌های سیاسی برای همکاری با ایران انجام داد تا آن‌ها به روسیه موشک نرسانند. امروز ما نمی‌بینیم که این اتفاق بیافتد، اما قطعاً می‌تواند اتفاق بیفتد. از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و آمریکا می خواهم تا سیگنال‌های سیاسی مناسبی را به ایران ارسال کنند. تقویت تحریم‌ها نه تنها علیه روسیه، بلکه علیه بازیگران دولتی و شرکت‌هایی که قطعات لازم برای تولید پهپادهای کامیکازه را به ایران عرضه می‌کنند، لازم است.

پاسخ سفیر ایران به ادعای بلوکه شدن منابع ارزی ایران در قطر

علی صالح‌آبادی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قطر درباره ادعای بلوکه شدن منابع ارزی ایران در قطر به ایرنا گفت: «این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد. آنچه ما به طور عملی شاهد هستیم این است که چنین اتفاقی نیفتاده است. این پول‌ها کاملاً قابل دسترس است و فرایندهای بانکی کار در حال انجام است. ما در جریان جزئیات موضوعات مرتبط با این موضوع هستیم؛ ۶ بانک ایرانی با دو بانک قطری تعاملات خود را دارند و ما در جریان ریز این تحولات بانکی قرار داریم. اکنون فرایند بانکی به خوبی در حال طی شدن است. دوستان قطری ما هم عزم بسیار خوبی دارند تا این کار تسهیل شده و از این پول ها به نحو کامل و مناسب استفاده شود. اکنون نیز به ابتکارات بسیار خوبی در استفاده از این منابع بانکی با دولت قطر رسیدیم. خرید کالا یک فرایند است. اکنون ارقام قابل توجهی LC در فرایند انجام است که پس آن به مرحله پرداخت می‌رسیم.»/ همشهری

هجمه فعال اصلاح طلب به جبهه پایداری

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دلسوزان کشور و حامیان رهبری یعنی اصولگرایان و افرادی که با بیت رهبری در ارتباطند برای آینده کشور و حتی آینده رهبری احساس نگرانی می‌کنند چون با این دست کارها پشت رهبری خالی می‌شود. جبهه پایداری در گذشته و در دوره احمدی‌نژاد، نشان داد که چندان هم به منویات رهبری پایبند نیست و اگر جایی کارش بلنگد خط قرمزش منافع خودش است و نه رهبری؛ بنابراین این جریان برای رهبری و مسئولین عالی رتبه نظام قابل اتکا نیست. آقای روحانی و دلسوزان نظام می خواهند مردم را از مسیر قهرآمیز بازدارند./ خبر آنلاین

سیاه نمایی روزنامه اصلاح طلب

روزنامه آرمان ملی نوشت؛ برای ردصلاحیت حسن روحانی صف کشیده‌اند. به این مسجد می‌روند، پشت آن تریبون نطق می‌کنند، در گعده‌های خود روی ردصلاحیت او شرط می‌بندند. تا شاید مُهر ردصلاحیت او را جلوتر از شورای نگهبان بر پرونده روحانی بزنند. حسن روحانی با سابقه امنیتی، دیپلماتیک و جلوس ۸ ساله بر صندلی ریاست‎جمهوری، از نظر تندروها باید از ساختار قدرت حذف شود، کم هزینه‌ترین مسیر نیز برای کنارزدن او، پروژه ردصلاحیت است. تا پیامی محکم به او بدهند که کار او در عرصه واقعی سیاسی تمام شده و بهتر است سال‌های دور از قدرت را تجربه کند و به عبارت دیگر خانه‌نشین شود.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها