۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۰
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (859)

رسانه های داخلی

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

عصبانیت نتانیاهو از همکاری ایران با روسیه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلفنی با پوتین از همکاری‌های مسکو با تهران ابراز نگرانی کرد و این همکاری را «خطرناک» توصیف کرد. در بیانیه دفتر نخست وزیری اسرائیل آمده است که نتانیاهو در صحبت‌های خود با پوتین اظهارات نماینده روسیه علیه اسرائیل در سازمان ملل را مردود شمرد. در این گفت‌وگو نتانیاهو از پوتین خواست، که روسیه بر صلیب سرخ فشار بیاورد تا دیدارهای بشردوستانه از اسرای اسرائیلی در غزه تسهیل یابد.

بازی اروپایی ها در زمین رژیم صهیونیستی

بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با «بی‌گناه» خواندن یک تبعه سوئدی بازداشت‌شده در ایران که با اتهاماتی از جمله «اقدامات گسترده علیه امنیت کشور» روبه‌رو است، خواستار «آزادی فوری» او شد.

پی نوشت: یوهان فلودروس ارتباط شبکه‌ای با عوامل و عناصر اتحادیه اروپا و نمایندگان مرتبط با گروهک تروریستی منافقین داشته و در حوزه‌های مذکور تحت پوشش پروژه‌ها و با هدایت عوامل رژیم صهیونیستی، در قالب ارتباط گیری و نقش آفرینی موسسات و سازمان‌های فعال در حوزه براندازی و سازمان توسعه همکاری‌های بین‌المللی اتحادیه اروپا فعالیت داشته و پروژه براندازی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کرده است.

رای مثبت مجلس به همکاری امنیتی ایران و روسیه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه با کلیات و جزئیات این لایحه موافقت کردند.

الحاق پهپادهای کرار مجهز به موشک هوابه‌هوا مجید

پهپادهای کرار مجهز به موشک‌های هوابه‌هوا مجید به یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شدند. پهپاد کرار با ارتفاع پروازی بیش از ۴۳۰۰۰ پا و شعاع عملیاتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر، با تجهیز به موشک مجید، توانایی درگیری با اهداف هوایی را تا برد بیش از ۸ کیلومتر دارد.

انتشار اسناد مزرعه غیرقانونی ماینرهای مسجد مکی زاهدان

کیهان نوشت: متولیان مسجد مکی در جهت کسب منافع نامتعارف و شخصی به‌صورت غیرقانونی با کمک عوامل خارجی تعدادی ماینر وارد کشور کرده و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمزارز کرده‌اند. تا قبل از مردادماه سال جاری برق مصرفی روند ثابتی داشته است، اما در قبض مردادماه به‌طور جهشی مصرف برق بیش از ۱۶ هزار کیلووات (معادل ریالی تعرفه عادی مبلغ بیش از یک میلیارد تومان) افزایش یافته که این افزایش همزمان با راه‌اندازی تعداد ۸۰ دستگاه ماینر در مکان فوق بوده است.

اذعان به ناکارآمدی

محمدباقر نوبخت گفت: من و دوستانم بلد نیستیم در شرایط تحریم کشور را اداره کنیم، هیج وقت هم چنین ادعایی نداشتیم. داشتیم کاری می‌کردیم که تحریم‌ها لغو شود، همین مجلس کنونی نگذاشت./آفتاب نیوز

منظور: سال آینده فشار مالیاتی بر مردم نداریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه: نرخ‌های مالیاتی در سال آینده ثابت مانده و افزایش ضرایب مالیاتی در سال آینده نداریم. افزایش ۴۹.۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده ناشی از شناسایی مودیان جدید و تورم درآمدهاست. به اشخاص حقیقی و تولیدکنندگان فشار مالیاتی وارد نمی‌شود. تمرکز دولت در حال حاضر بر جلوگیری از فرارهای مالیاتی به ویژه فرارهای مالیاتی بزرگ است.

مسکن، نگرانی اول مردم

به گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، ۶۸.۱ درصد از شهروندان در سطح ملی «کاملا» و «زیاد» و ۱۱.۶ درصد «تاحدی» در خصوص مسکن و تامین اجاره آن در آینده نگران هستند. همچنین ۷۵.۴ درصد از مردان و ۶۸.۳ درصد از زنانی که تمایل به فرزندآوری ندارند به مقدار زیاد و خیلی زیاد نداشتن مسکن مناسب را از دلایل عدم‌تمایل به فرزندآوری در کنار سایر عوامل و دلایل ذکر کرده‌اند. /جماران

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها