۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۲
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (869)

رسانه های داخلی

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای دستاوردسازی از اختلال در سیستم سوخت‌رسانی ایران

دیروز یک گروه هکری به نام «گنجشک درنده» که رسانه‌های عبری از جمله «تایمز اسرائیل» آن را مرتبط با رژیم صهیونیستی می‌دانند، مدعی حمله سایبری به سیستم هوشمند پمپ‌بنزین‌ها در ایران شد. این گروه هکری مدعی شد «بیشتر جایگاه‌های سوخت در ایران» را غیرفعال کرده است؛ ادعاهایی که با واقعیت منطبق نیست. ساعتی بعد و پس از ناکامی در اختلال گسترده در سیستم سوخت‌رسانی ایران و بازگشت بخشی از جایگاه‌های سوخت به چرخه خدمت‌رسانی، این گروه مرتبط با رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای عجیب مدعی شد قصد نداشته «به صورت کامل» به جایگاه‌های سوخت آسیب برساند. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز اعلام کرد که تمام جایگاه‌های سوخت کشور با توجه به اختلال صورت گرفته از روز گذشته به طور کامل وارد مدار شدند و در حال حاضر ۴۰ درصد جایگاه‌ها قابلیت سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت را دارند. سعی داریم تا آخر وقت امروز این موضوع را نیز در جایگاه‌ها به طور کامل عملیاتی کنیم.

اسرائیل مدعی حمله سایبری ایران به بیمارستان نظامی

اداره سایبری رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که ایران و حزب‌الله پشت حمله سایبری ماه گذشته به مرکز درمانی زیو در منطقه صفد بودند. طبق ادعای اداره سایبری هدف از این حمله نه تنها آسیب زدن به عملیات‌های بیمارستان بوده بلکه ضربه زدن به مقاومت تل‌آویو در میانه جنگ بوده است. هکرها در نفوذ به سیستم‌های امنیت اطلاعات برای دسترسی به اطلاعات حساس شخصی بیماران موفق بوده و توانستند اطلاعات را به صورت آنلاین پخش کنند.

حذف آذر منصوری از جبهه اصلاحات

مشرق: بازگشت بهزاد نبوی به صحنه سیاسی پس از اخراج او از جبهه اصلاحات حالا علائم روشنی نیز پیدا کرده است، از جمله آن‌که سخنگوی جبهه اصلاحات خبر مسئولیت جدید بهزاد نبوی در این جبهه را تایید کرده است. جواد امام با اعلام خبر تشکیل «کمیته تعامل» در درون جبهه اصلاحات ایران گفت، این کمیته‌ برای تقویت درون‌تشکیلاتی، هم‌افزایی، انسجام بیشتر و رایزنی با دبیران کل و شخصیت‌های تأثیرگذار درون جبهه اصلاحات تشکیل شده است، وی همچنین تاکید کرد، ریاست کمیته تعامل بر عهده بهزاد نبوی است. البته کمیته تعامل در جبهه اصلاحات تنها نقش ریش‌سفیدی را بازی نکرده، بلکه «کمیته انتقالی» تغییر رئیس جبهه اصلاحات نیز محسوب می‌شود، این کمیته علاوه بر تعدیل مواضع جبهه اصلاحات به زودی سازوکارهای لازم برای حذف آذرمنصوری و پایان دادن بر هژمونی رادیکالیسم اتحادملتی‌ها را نیز رقم خواهد زد. ریشه اختلافات اخیر اصلاحات نیز به رفتارهای دیکتاتورگونه آذر منصوری باز می‌گردد که به تعبیر برخی از اعضای جبهه اصلاحات باعث «رشد بلشویکی رادیکالیسم» در دوم‌خردادی‌ها شده است.

برنامه های حزب موتلفه برای انتخابات آتی مجلس

اسدالله بادامچیان،دبیرکل حزب موتلفه در گفتگو با تسنیم: در مجلس یازدهم آدم‌های خوبی وارد پارلمان شدند ولی با شعار جوانگرایی رفتند و در کار قانون‌نویسی و قانونگذاری وارد نبودند. ما طرحمان در مجلس آینده به عنوان موتلفه اسلامی مجلس تحول و تکامل براساس گام دوم با مسئله انتخاب و معرفی نمایندگان اصلح و ارجح است. اگر در فهرست بستن بگوییم دو تا برای موتلفه، دو تا برای فلان گروه و آن دوتا هم برای آن گروه، خب این تقسیم غنائم است، نمایندگی مردم که غنیمت نیست. ما در این دوره آماده برای وحدت هستیم، منتها بعضی از دوستان می‌گویند ما طرفدار وحدت هستیم ولی وحدت همه با ما؛ ما این شعار را قبول نداریم.

نظر دوگانه علی مطهری درباره مقابله با بی‌حجابی

علی مطهری درباره مقابله با بی‌حجابی به روزنامه سازندگی گفت: «نمی‌شود موضوع حجاب بدون نظارت باشد. چون تجربه نشان داده عده‌ای هستند که پرده‌دری می‌کنند. ابتدا که این شعارها مطرح شد، اینها مثلاً می‌گفتند، حجاب اجباری است و روسری سخت است. خب! نظام هم تقریباً با آنها راه آمد؛ خیلی به آنها کاری نداشت که حالا یک شخصی در خیابان روسری دارد یا ندار.. حالا من طرفدار این نیستم که روسری نباشد ولی می‌گویم این خانم‌هایی که می‌گویند ما از روسری ناراضی هستیم و اجباری نباشد، اگر در همین حد توقف می‌کردند و پوشیده بودن بقیه‌ بدن را رعایت می‌کردند، آن وقت مشكل زیادی با نظام نداشتند. به نظر من اگر رفتار خانم‌ها بعد از آن قضایا حساب ‌شده بود، اتفاقاً می‌توانستند از نظر خودشان یک پیروزی به دست بیاورند که بگویند ما راجع به روسری پیروز شدیم؛ هرچند من می‌گویم بالاخره آن حجاب شرعی باید رعایت شود، گرچه در خیابان نباید سخت‌گیری شود.

روایت نوبخت از فعالیت روحانی در انتخابات مجلس خبرگان

محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه درباره فعالیت روحانی در انتخابات به فارس گفت: «اینکه ایشان آیا در مجلس خبرگان شرکت بکنند یا نکنند، افرادی که در بیرون هستند که ممکن است بر اساس ذهنیت‌هایی که دارند داوری‌هایی بکنند منتها خب ایشان خودشان معتقد هستند بالاخره یک شخصیت درون این نظام هستند و هر جایی که وجودشان مؤثر برای خدمت است باید حضور داشته باشند؛ الان هم احساس کردند که با توجه به سوابق قبلی خدمتی‌شان می‌توانند در مجلس خبرگان حضور پیدا بکنند و به همین جهت خیلی توجهی به اینکه ممکن است عده‌ای مثبت یا منفی بگویند ندارند.

پیش بینی میرسلیم از انتخابات پیش روی مجلس

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در گفت‌گو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره پیش بینی‌اش از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیش بینی می‌کنم که انتخابات پیش رو انتخابات خیلی پرشور و موفقی خواهد بود و مشارکت قطعاً بیشتر از ۶۰ درصد خواهد بود؛ این پیش بینی بر این اساس است که مردم ایران مردمی بیدار هستند. در بین اصولگرایان اختلاف و تنوع سلیقه‌هایی وجود دارد. من با اصلاح طلبان کاری ندارم چراکه بخت اینکه آنها بخواهند رای بیاورند نسبتاً ضعیف است؛ گرچه ممکن است تعداد کمی از آنها در مجلس بعد حضور داشته باشند.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها