۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۳۵
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
رصد (1003)

رسانه های داخلی

۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

واکنش رئیس جمهور روسیه به عملیات ایران

پوتین: پاسخ ایران، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود./ همشهری

اظهارات مضحکانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه رژیم صهیونسیتی اخیراً گفته است که باید برنامه موشکی ایران را تحت شدید ترین تحریم ها قرار داد. سپاه پاسداران ایران را باید یک سازمان تروریستی اعلام کرد. در پاسخ اما  جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است؛ اتحادیه اروپا در حال حاضر امکان افزودن نام سپاه پاسداران ایران به لیست سازمان های تروریستی را ندارد.

حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمى در جمع مشاوران خود گفت: پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود. این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود. عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت. عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات بین المللی انجام دهد و نهادهای بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند. حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت های جمهوری اسلامی است. در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهپادها و بخصوص موشکهای ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضى کشورهاى اروپایى و منطقه ای براى دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهورى اسلامى توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

عملیات وعده صادق از زبان سردار ابطحی

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی گفت: فشاری جهانی جهت جلوگیری از پاسخ ایران آغاز کردند و بر همین اساس نیز وزرای خارجه کشورهای مختلف در صف تماس تلفن با وزیر خارجه ایران قرار گرفتند و تلاش می‌کردند که ایران را برای عدم پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی قانع کنند و در همین زمینه نیز ما به ازاهای مختلفی معرفی می‌کردند؛ یکی از این مابه‌ازاها این بود که فعلا آتش بس غزه را قبول می‌کنیم و به رفح حمله نمی‌کنیم و در مقابل ایران از پاسخ صرفنظر کند که پاسخ ما این بود که اگر اینچنین شود، ما در پاسخ خود تخقیف می‌دهیم. پهپادهای ایرانی از ۸ منطقه دفاعی، ۵ منطقه را درگیر کردند که ۸۰ درصد درگیری‌ها در غرب اردن بود و پهپادهایی که وارد عملیات شدند ۱۰۰ درصد به اهداف خود دست یافتند چراکه هیچ کدام برای انهدام نرفته بود و صرفاً برای درگیر کردن گنبد آهنین و فلاخن داوود به پرواز درآمدند. بعد از پهپادها موشک‌های ما شلیک شد و تمام ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به فضل الهی به هدف اصابت کرد. موشک‌های بارشی و خوشه‌ای ما که در آسمان منفجر و به صدها موشک تبدیل می‌شوند از نوعی است که دشمنان زیاد با آن کار نکرده بودند و هر موشک ضد موشک آمریکایی‌ها به دنبال تکه‌ای از این خوشه‌ها می‌رفت و بعد از پهپادها این نوع موشک ها سپر دوم برای درگیر کردن سامانه‌های پدافندی بودند./ خبر آنلاین

حقایقی مهم و جدید از حمله سپاه به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری دانشجو به بررسی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل پرداخت و اعلام کرد: در حمله سپاه به اسرائیل، سه هدف مهم از پیش تعیین شده بود: پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب که نقش اساسی در حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق داشته است، پایگاه متسحکم اطلاعاتی رژیم در ارتفاع ۲۱۰۰ متری جبل‌الشیخ که وظیفه اصلی جاسوسی و استراق سمع داشته و یگان 8200 رژیم صهیونیستی در این پایگاه ماموریت‌های خاصی را برعهده داشته است، پایگاه رامون که مقر لشکر 98 رژیم صهیونیستی است و این پایگاه نقش مهمی در حملات رژیم به سوریه ایفا می‌کرده است.

نقش حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق

حسین علایی، فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه پاسداران: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند. در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت. اسرائیل باید بفهمد که هر حمله ای چه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و چه از سوی موساد با پاسخ متناسب ایران مواجه خواهد شد. نتانیاهو باید درک کند که راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» در برابر تهاجمات اسرائیل به «واکنش متقابل» تغییر یافته است.

بازگشت آرامش به بازار از دید مطهری

علی مطهری، نماینده سابق مجلس درباره پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شرق گفت: من بسیار بعید می‌دانم که بنیامین نتانیاهو بخواهد حمله متقابلی به ایران داشته باشد یا پاسخ ایران را بدهد. چون اگر بنیامین نتانیاهو حمله متقابلی به ایران داشته باشد، تنها به گرفتاری و بحران‌های فعلی خود اضافه کرده است. واقعا پاسخ ایران به اسرائیل اجتناب‌ناپذیر بود. به نظر من حمله متقابل اسرائیل به ایران که منتفی است. اما التهاب در بازار در این یکی، دو روز اول پس از حمله ایران به اسرائیل هم کاملا طبیعی است. ولی تصور نمی‌کنم این جهش قیمت و شیب نرخ‌ها در روزهای آتی ادامه پیدا کند. هرچه از این حمله دورتر شویم، التهابات بازار هم می‌خوابد و دوباره به فضای آرامش قبل از حمله بازمی‌گردیم نباید شرایط کشور را بحرانی و نابسامان نشان بدهیم؛ درست است در مجلس دوازدهم یک جریان رادیکال روی کار آمده است، اما چهره‌های معتدل، مستقل و عقل‌گرا هم به این مجلس راه پیدا کرده‌اند که یقینا در انتخابات میان‌دوره‌ای که روزهای آینده برگزار می‌شود به این تعداد افزوده خواهد شد.

دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی 

به گزارش تسنیم، از روز گذشته برخی کانال‌های تلگرامی و رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار تصویری مدعی شده‌اند که دختری در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا فوت شده و خانواده وی در مقابل این مقر حضور یافته و درحال شیون هستند! در این خصوص باید به دو نکته اشاره کرد: نکته اول اینکه مقر گشت ارشاد از خیابان وزرا به مکان دیگری انتقال یافته و دومین نکته اینکه خبر مذکور به سفارش رژیم صهیونیستی و با هدف انحراف افکار عمومی و کاستن از خوشحالی مردم در عملیات وعده صادق انتشار یافته است. در این فیلم که دقایقی قبل ضبط شده، مشخص است که ادعای ضد انقلاب دروغی بیش نیست.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها