۲۰۲۴ ۱۶ September - دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۵
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
رصد (1162)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

صلوات ضد اسرائیلی به زبان فارسی در کنیسه اسرائیلی
همشهری آنلاین: انتشار ویدئویی از درون یک کنیسه در فلسطین اشغالی توسط یک ایرانی با ذکر صلوات و شعار نابودی اسرائیل، نشان دهنده حضور ایرانیان ضدصهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین است.
شین بت یا همان شاباک نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که لطفا با دستگاه‌های امنیتی ایران همکاری نکنید، چون دستگاه‌های اطلاعاتی ایران مشغول عضوگیری از اسرائیلی‌ها هستند.
انتقاد بایدن از ترامپ
بایدن، رئیس جمهور آمریکا: اگر ترامپ رئیس جمهور نشود در آمریکا «حمام خون» راه خواهد انداخت.
آخرین اخبار پیرامون واکنش به جنایت صهیونیست‌ها و تحولات منطقه
- نتانیاهو: تحت هیچ شرایطی از محور‌های «فیلادلفیا» و «نتزاریم» خارج نخواهیم شد.
- گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد مرکز ثقل فعالیت‌های نظامی اسرائیل را از جنوب (نوار غزه) به شمال تغییر داده‌ایم، اما جنگ سختی در برابر حزب الله داریم.
- بنی گانتس عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعتراف کرد که این رژیم از آغاز تأسیس تاکنون با فاجعه‌ای مانند عملیات طوفان الأقصی روبرو نشده است.
- گادی آیزنکوت عضو کنست رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم: هنوز ۱۰۹ اسیر اسرائیلی دیگر در غزه هستند و زمان رو به پایان است در حالی که آنها در اسارت کشته می‌شوند. ما باید برای آزادی آنها سریعاً وارد عمل شویم در غیر این صورت کسی باقی نمی‌ماند که او را بازگردانیم. جنگ در غزه باید متوقف شود و اسرای اسرائیلی بازگزدانده شوند.
- عبدالله دوم پادشاه اردن گفت که کشورش نمی‌پذیرد آینده منطقه به گروگان سیاست‌های افراطی و راست‌گرایانه کابینه رژیم اسرائیل تبدیل شود. اجازه نخواهیم داد هیچ گونه تنشی در منطقه به شهروندان و امنیت اردن از سوی هیچ طرفی صورت بگیرد.
- شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به گفته رئیس موساد، در سایه دولت کنونی امکان امضای توافق مبادله اسرا وجود ندارد.
- به گزارش روزنامه یدیعوت احرانوت، پروفسور آهارون چخانور گفت پزشکان برجسته بیمارستان‌ها در حال ناپدید شدن هستند و دانشگاه‌ها برای انتخاب اساتید در رشته‌های مهم، با مشکل مواجهند. وی تاکید کرد خروج ۳۰ هزار نفر از متخصصان ممکن است به زودی به نابودی اسراییل منجر شود. سکوت اسحاق هرتزوک رئیس جمهور اسرائیل، موجب نارضایتی گسترده شده و از وی خواستار اقدام فوری هستند. در ۳۰۰ روز اخیر ۱ میلیون صهیون از فلسطین اشغالی گریخته اند.
- وب‌سایت عبری واللا تأکید کرد که تنها ۱٠٪ از شهرک‌نشینان پس از تشدید تنش با حزب‌الله لبنان در «کریات شمونه» واقع در شمال فلسطین اشغالی باقی مانده‌اند و این شهرک متروک همانند یک فیلم جنگی ترسناک شده است.
- فریاد‌های مجری عصبانی کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل بر سر مقامات رژیم: کشور در حال فروپاشی است؛ مردم از نظر روانی آسیب دیده‌اند، خانواده‌ها داغدارند و برخی دیگر هم ترسیده‌اند؛ همه ما از حمله ایران و حزب‌الله می‌ترسیم!

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها