۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۵
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
رسانه های داخلی

رصد (67)

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با روحانی و سخنان حاج قاسم

سردار حاجی زاده در گفتگو با کیهان: اگر یادتان باشد رهبری صحبتی می‌کرد هفته بعد آقای روحانی موضع می‌گرفت، سپاه را تخریب می‌کرد، هر روز به خودی‌ها حمله می‌کرد. در آن جلسه که ما رفتیم پیام جلسه این بود و همه این را گفتیم که آقای روحانی ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند. سردار سلیمانی نیز در این جلسه خطاب به آقای روحانی گفتند: آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی بیا دست به دست هم دهیم کمک کنیم کشور را درست کنیم. برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم.

مشاور روحانی چه چیزی را انکار می‌کند؟!

حسام‌الدین آشناکه زمان ریاست روحانی، عنوان مشاور را داشته، در توییتی درباره دیدار سرداران سپاه با روحانی نوشت: «گفت‌وگو میان رؤسای جمهور و فرماندهان نظامی به‌صورت فردی یا جمعی مرسوم است؛ اما نقل قول از جلسه‌ای محرمانه و از شخصی دیگر در فقدان او دور از امانت‌داری است. قاعدتاً جلسات رسمی  ضبط شده، اپراتور اشتباه نکرده‌ و چیزی هم پاک نشده‌ است. شما فقط مجازید بگویید که خودتان در آن جلسه چه ‌گفتید!»

افاضات جدید احمدی نژاد

احمدی‌نژاد: واقعا شرایط من اقتضا نمی‌کند که حتما و دائما به سینما بروم، اما در جریان روند امور هستم. قبل از انقلاب هم سینما می‌رفتیم. فیلم‌هایی مانند ده‌فرمان را دیده‌ام که آن زمان جزو فیلم‌های برجسته بود، فیلم‌هایی مانند قیصر، گوزن‌ها و رضا‌موتوری را هم دیده‌ام. بازی خوب بهروز وثوقی که خودش سطح فیلم را بالا می‌برد. یعنی آنقدر بازی‌اش خوب بود که خودش به تنهایی سطح فیلم را بالا می‌برد. فیلم‌های زیادی دیدیم. آن زمان فردین فیلم‌های زیادی بازی می‌کرد. دوره ما دوره فردین و بیک‌ایمانوردی بود/ دولت بهار

نه رد و نه تایید توافق موقت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: دستورالعمل تیم اعزامی ما به مذاکرات، یک توافق دائم و حداکثری برای منافع جمهوری اسلامی است اما با توافق موقت را هم رد نکردیم و بررسی می‌کنیم/ خراسان

جلسه مشورتی آیت الله رئیسی با آقایان ولایتی، لاریجانی، خرازی و جلیلی

اخیرا به دعوت آیت الله رئیسی جلسه ای با حضور آقایان علی لاریجانی، کمال خرازی، سعید جلیلی و علی اکبر ولایتی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده است. موضوع این جلسه، سفر آتی رئیس جمهور کشورمان به روسیه بوده است تا نقطه نظرات مشورتی حاضران پیرامون سفر رئیسی به روسیه دریافت شود.

تهدید نظام به آشوب های خیابانی توسط بانیان کارنامه روحانی

روزنامه آرمان:«تحریم برای کاسبان ضرر نداشت چرا که آنها توانستند منابع زیادی را از کشور بدون هیچ ممیزی و کنترل خارج کنند و خیلی از این منابع رفته و برنگشته است. اینها فرصت‌طلبان و منفعت‌طلبان تحریم بوده و هستند که تلاش می‌کنند مذاکره انجام نشود، تعامل شکل نگیرد و توافق انجام نشود. دلیل بسیاری از اعتراضات معیشتی، وضعیت بغرنج اقتصادی مردم است و نشان دهنده این است که اگر فقر گسترش پیدا کند، برای هیچ‌کس امنیت وجود ندارد.!

اظهارات رئیس دفتر دولت اصلاحات درباره شورای نگهبان

محمدعلی ابطحی در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت آقایان لاریجانی و جهانگیری و عملکرد شورای نگهبان گفت: وزیر اطلاعات احمدی نژاد خیلی صریح اعلام کرد که چرا هاشمی رد صلاحیت شد و قرار بود در انتخابات مزاحمی وجود نداشته باشد! شورای نگهبان به جمهوریت نظام ضربه زدند. عدم مشارکت برنده انتخابات امسال بود.

مغلطه نکنید، کسی با اصل مذاکره مخالف نبوده و نیست

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «اصول سه گانه توافق برجامی» نوشت:«اجماعی که اکنون در کشور ما بر سر استقبال از توافق در مذاکرات وین برای احیاء برجام و رفع تحریم‌های ضدایرانی آمریکا وجود دارد، بسیار مغتنم است... نشانه‌های امیدوارکننده‌ای که در زمینه پیشرفت مذاکرات و مهم‌تر از آن، اصل مجاز بودن مذاکره به صورت پیاپی نمایان می‌شوند، احتمال موفقیت مذاکرات وین را افزایش داده‌اند. اکنون حتی مخالفان دیروز برجام و کسانی که اصل مذاکره را نفی می‌کردند، نه‌تنها برجام را نفی نمی‌کنند بلکه مذاکره برای احیاء آن را لازم می‌دانند.

سؤالی که وکیل خاتمی باید از موکل خود بپرسد

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان طی سخنانی در پاسخ به سؤال یکی از مدیران رسانه‌ها گفت: «آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایي- اسرائيلی ۸۸) ملاقات داشته است. ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم».

از گروگان‌گیری برجامی تا پوست موز گذاشتن پیش پای دولت

محسن میردامادی، دبیرکل حزب منحله مشارکت که سابقه نمایندگی در مجلس ششم و بازداشت در فتنه ۸۸ را در کارنامه خود دارد، در مصاحبه با کانال حزب اتحاد ملت گفته است: واقعیت امروز روابط خارجی این است که سیاست خارجی ایران در حال حاضر گروگان برجام است. تا تکلیف‌مان را با برجام روشن نکنیم، در خیلی از موارد، سیاست خارجی‌مان هم خیلی قابل تبیین و ترسیم نخواهد بود. اگر بخواهند این را حل کنند، لازمه‌اش این است که برجام به نتیجه برسد. حالا هرچقدر دولت بگوید ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، اینکه اقتصاد را به برجام گره بزنند یا نزنند دست کسی نیست، اقتصاد با برجام یکی شده است!

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها