۲۰۲۴ ۲۲ October - سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
رسانه های داخلی

رصد (82)

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

باز شدن پای حسین فریدون در پرونده فساد شرکت کروز

دادگاه متهمان شرکت کروز دیروز برگزار شد. متهم اول و دوم پرونده احمد توچایی و محمدعلی پورفطرتی هستند که اتهام آن‌ها قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو به میزان ۳۳ هزار میلیارد تومان و گران‌فروشی قطعات خودرو به میزان ۲۲۰ میلیون دلار است.️ نماینده دادستان در دادگاه گفت: طبق گزارش اطلاعات سپاه در دی ۹۴ مجموعاً ۱.۶ میلیارد تومان در ۳۸ تراکنش بانکی از حساب فطرتی به حساب مسعود احمدی‌زاده که از مرتبطان حسین فریدون است واریز شده است. استفاده فریدون از حساب‌های احمدی‌زاده جهت دریافت رشوه از دانیال‌زاده تأیید شده و پرونده فریدون درحال رسیدگی است. همچنین ۸۱۰ میلیون تومان بابت انتخابات مجلس نهم توسط شرکت کروز به حسین فریدون و مرتبطان او پرداخت شده است/ خراسان

روایت علاالدین بروجردی از کم کاری آخوندی

علاءالدین بروجردی: شش ماه قبل از انتخاب ترامپ، چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری به ایران آمدند ولی دولت روحانی آن‌ها را دست خالی بازگرداند. چینی‌ها بخاطر ما ۱۵ درصد پیش پرداخت را هم حذف کردند اما آخوندی اجازه عقد قرارداد فاینانس را نداد. آخوندی ۲۰ روز هیئت عالی رتبه چینی را معطل کرد تا اینکه آنها در آخر خسته شدند و به چین برگشتند.

انتقادات نماینده مجلس از خود مجلس

حسینی قطب آبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن: می خواهیم وزرا را استیضاح کنیم، اما اصلا اجازه نمی دهند؛ به اشکال مختلف ما را تحت فشار قرار می دهند. دولت اصلا نمی‌داند بورس چیست. با این بودجه ای که دولت بسته، انقدر فشارها بر مردم زیاد می شود که بحث بورس یادشان می رود. اهانت ها بابت برنامه نداشتن دولت را مجلس می شنود. می‌آیند و مشکلات را به گردن مجلس می‌اندازند/ انتخاب

همسر رئیس جمهور: از من خواستند مشابه کتاب میشل اوباما را بنویسم

جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در همایش «گفتمان دولت سیزدهم: عدالت و معنویت» که در جامعه الزهراء قم برگزار شد گفت: چند روز پیش کتابی مربوط به همسر رئیس جمهور آمریکا را به من دادند که در ایران ۳۷ بار ترجمه و هر بار با تیراژ بالا منتشر شده است. کتاب میشل اوباما خیلی قشنگ و جذاب و تاثیرگزار بود؛ عنوان کتاب، میشل رویای دختر آمریکایی است. از من خواستند مشابه این کتاب را بنویسم. کتاب را خواندم خیلی قشنگ و جذاب و تاثیرگزار بود.حتی بخش‌هایی از آن را به رئیس جمهور نشان دادم و ایشان گفتند کتاب نوشتن شما در این زمینه کار درستی است.

سفر رئیسی به مسکو هیچ دستاوردی نداشت!

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با نامه نیوز درباره دستاورد سفر سیدابراهیم رئیسی به مسکو گفت: هر سفر و مراوده خارجی یک پروتکل دارد که براساس برنامه توافق شده دو دولت برای اجرای سفر تنظیم می شود. وقتی سفر آقای رئیسی را با سفر مسئولان کشورهای دیگر به مسکو مقایسه می کنیم، معتقدم در حوزه تشریفات، پروتکلی که به اجرا درآمد در شأن ایران نبود. روسیه سعی می کند ایران را به عنوان یک محل برای حل چالش های خودش با آمریکا و کشورهای غربی حفظ کند و طرح موافقت نامه برجامی نیز در همین رابطه شکل گرفت. در مقابل ایران به هیچ یک از دستاوردهایی که تحت عنوان دستاوردهای راهبردی از آن یاد می کرد نرسید.

ملک ری

اصلاحات نیوز به نقل از صبح ما در خبری نوشت: طبق تصاویر و گزارشات میدانی رسیده یکی از نمایندگان مجلس در فاصله بسیار نزدیک به حرم عبدالعظیم حسنی سلام الله علیه اقدام به ساخت یک ساختمان خاص ۸ طبقه کرده است! نامبرده هم اکنون در پنت هاوس آن به وسعت ۸۰۰ متر!! مربع زندگی می کند که حتی برای خودش فارغ از دو آسانسور موجود یک آسانسور اختصاصی درست نموده که در رفت و آمد برای خدمت به مردم کمتر با مردم برخورد داشته باشد. در بخشی از این خبر آمده است که همسر اول و دوم این نماینده که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند، زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.

سنگ اندازی های رسانه ای

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همان‌طور که آمریکا را به راستی‌آزمایی در مورد لغو تحریم‌ها ملزم می‌دانیم، باید برای ارتقای روابط با روسیه و چین نیز متوسل به راستی‌آزمایی شویم.

بدهی دولت سابق به بانک مرکزی ۱۱۶ هزار میلیارد، نه ۳۰ هزار میلیارد!

برخلاف ادعای عبدالناصر همتی، در پایان کارش در بانک مرکزی، بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی نزدیک به ۱۱۶ هزار میلیارد تومان بوده، نه ۳۰ هزار میلیارد تومان و او ۸۶ هزار میلیارد تومان را غیب کرده است!/ مشرق

 

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها