۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
اندیشکده ها و رسانه های خارجی

رصد (144)

۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

ترس همگانی

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: عملیات اخیر شکست بزرگ نیروهای امنیتی محسوب می‌شود، زیرا نتوانستند صحنه حادثه را کنترل کنند و عامل آن به راحتی صحنه را ترک کرد. قبلا از سوار شدن اتوبوس هراس داشتیم و امروز از راه رفتن در خیابان‌ها می‌ترسیم و ممکن است عاملان درب خانه هایمان را بزنند.

وزارت خارجه آمریکا: بایدن با مارک میلی درباره نیروی قدس سپاه هم‌نظر است

«جالینا پورتر»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری بار دیگر تصریح کرد که در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین توافق با ایران «نه قطعی و نه نزدیک» است. «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با ژنرال میلی مبنی بر اینکه «نیروی قدس سپاه پاسداران تروریست هستند» هم‌نظر است.‌‌

 

 

هکِ تلفن همراه مقامات اطلاعاتی و ارتش صهیونیستی توسط حماس

به گزارش کانال ۱۲ عبری، شرکت "Cybereason"  اخیرا از کشف عملیات شبکه‌ای جاسوسی وابسته به جنبش حماس پرده برداشت که گویای خلل امنیتی شدید و نفوذ به تلفن‌های همراه مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی اسرائیل است. بر اساس این گزارش، حملات سایبری منتسب به حماس ابعاد گسترده‌ای داشته و از مهارت بالای حماس در زمینه هک تلفن همراه مقامات اطلاعاتی و ارتش اسرائیل دارد. انتشار چنین گزارش‌هایی همزمان با عملیات میدانی هفته‌های اخیر باعث ایجاد نگرانی و وحشت و بی‌اعتمادی بی سابقه‌ای در میان نهادهای صهیونیستی شده است.

نامه ضد ایرانی سناتورهای آمریکایی به بایدن

گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه در مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به «جو بایدن»، رئیس‌جمهور کشورشان از سیاست‌های او در قبال ایران انتقاد کرده و خواستار تجهیز رژیم صهیونیستی به توانمندی‌های نظامی شده‌اند.

ژنرال آمریکایی: ایران به دنبال تغییر نظم منطقه به نفع خودش است

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در نشستی در حضور اعضای کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا با بیان اینکه ایران جزو «تهدیدهای اصلی در منطقه» علیه منافع آمریکا است گفت تهران به دنبال آن است تا نظم منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) را به سود خودش تغییر دهد.

برای نخستین‌بار یک زن سیاه‌پوست قاضی دیوان عالی آمریکا شد

مجلس سنای ایالات متحده آمریکا با ۵۳ رای موافق و ۴۷ رای مخالف، انتصاب کتانجی براون جکسون در مقام قاضی دیوان عالی این کشور را تصویب کرد. این نخستین بار در تاریخ ایالات متحده است که یک زن سیاه‌پوست قاضی بالاترین مرجع قضایی این کشور می‌شود.‌‌

پوتین با کیف هسته ای به مراسم تشییع جنازه رفت

ولادیمیر پوتین در مراسم تدفین یک سیاستمدار راست افراطی در مسکو "کیف هسته‌ای" خود را به همراه برد و با این کار نگرانی از یک حمله هسته‌ای بالقوه را افزایش داد.

سفارت ترکیه عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو را محکوم کرد!

پس از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، سفارت ترکیه در اراضی اشغالی نیز عملیات استشهادی دیشب در اراضی اشغالی را محکوم کرد!

سفیر اوکراین در دیدار مقام حزب‌الله: قدردان موضع سید حسن نصرالله هستیم

سفیر اوکراین در لبنان در دیدار مسئول روابط خارجی حزب‌الله پیام دولت کی‌یف به رهبری حزب‌الله را تقدیم کرد. از موضع سید حسن نصرالله که وجود هرگونه نیرو و کادر نظامی یا مستشار حزب‌الله در کنار ارتش روسیه در اوکراین را تکذیب کرد، قدردانی می‌کنیم. «ایهور اوستاش» با بیان اینکه اوکراین از «قدرت ویژه نظامی» حزب‌الله اطلاع دارد، گفت کشورش قدردان چنین موضعی از سوی حزب‌الله است.

 

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها