۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۷
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
رسانه های داخلی

رصد(147)

۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

تشدید هجمه ها علیه امام جمعه مشهد

  • محمدصادق جوادی حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی: بخشی از فضای کنونی مشهد، متاثر از اندیشه‌های آقای علم‌الهدی و نوع نگاه فرهنگی خاص ایشان به موضوع زیارت، وجود بارگاه امام رضا(ع) در مشهد و دیدگاه‌های خاصی که درخصوص بحث حجاب و سایر گزاره‌های فرهنگی و سیاسی دارند، شکل گرفته است.
  • محمود صادقی، نماینده سابق مجلس نوشت: آن خطیب جمعه که با وجود در اختیار داشتن انواع رسانه، از تبدیل‎شدن گوشی هوشمند به رسانه آزاد اظهار نگرانی می کند در واقع به ناتوانی خود از انتقال پیام اعتراف می کند.

فتنه گران دیروز، مدعیان امروز

سایت اصلاحات نیوز نوشت: از سال 89 کسی که هشت سال نخست وزیر مورد حمایت امام بود، آقای کروبی که یار نزدیک و مورد حمایت و تأیید امام بود و خانم رهنورد به عنوان خانم روشنفکر مسلمانی که همواره کنار انقلاب بوده، بیش از 11 سال است در حصر به سر می برند، بدون اینکه محاکمه شده باشند، اتهام روشنی به آنها گفته شده باشد و لااقل محکمه ای مثل ما که عادلانه نبود و صوری بود برای آنها تشکیل شود.

بزرگ جلوه دادن تهدیدها علیه کشور با چاشنی ترس از آینده

مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب: درست است که مردم درگیر مشکلاتی مثل گرانی و تورم هستند و این یک خطر و مشکل جدی است اما به نظر می‌رسد که خطراتی که در آینده ما را تهدید می‌کند، به مراتب بزرگ‌تر است. ما در حوزه‌های برون مرزی و درون مرزی مشکلات عدیده داریم و دولت سکوت کرده است و برنامه‌ای ندارد. فعالیت دولت کافی نیست و به اولویت‌بندی‌ها هم اهمیت نمی‌دهند. برای مدیریت کشور باید اولویت بندی کرده و به مردم صادقانه بگوید که چه کارهایی را می توان کرد و چه کارهایی را نمی‌توان انجام داد/ نامه نیوز

اتهام زنی بی پایه و اساس

حجت الاسلام محسن رهامی، فعال اصلاح طلب: اگر ملاک اصلی جامعه آماری نظرسنجی‌ها را مردم کف جامعه در نظر بگیریم، به نظر می‌رسد با تورم افسار گسیخته این روزها و همچنین گرانی چندین برابری دارو در کشور، فاصله زیادی بین نظر مردم و محبوبیت 73 درصدی رئیسی وجود داشته باشد. تا جایی که برخی از سیاستمداران در روزهای اخیر از زبان مردم که عبارت را مطرح می‌کنند که؛ "صد رحمت به دولت روحانی!"/ انصاف نیوز

انتقاد رئیس اتاق بازرگانی از مدیریت تحریم ها

پدرام سلطاني: در ۴۰ روز گذشته روسها صدها شرکت در ترکیه تأسیس کرده‌اند. ترکیه در سالهای تحریم ایران نیز میزبان هزاران شرکت ثبت شده توسط ایرانیان بود. ‏در ۴ دهه گذشته تقسیم کار دقیقی میان ایران با ترکیه و دوبی انجام شده، آنان مسئول بهره‌برداری از فرصتها شدند و ما متولی جذب تهدیدها.

انتقاد رئیس سابق انرژی اتمی از فرایند مذاکرات برجام

فریدون عباسی، نماینده مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است: من که نه عضو جبهه پایداری‌ام نه جای دیگری اما موضع‌ام این است که مذاکرات برای من مبهم است چون هیچ اطلاعات درستی از تیم مذاکره‌کننده به ما نرسیده. ما مجبور می‌شویم که برویم اطلاعات خود را از خارجی‌ها به دست بیاوریم و ببینیم که آژانس چه گفته یا نشریات خارجی چه گفته‌اند. هیچ کس نمی‌آید درست بگوید که آن طرف میز چه خواسته‌ای دارد و ما چه جواب دادیم یا سوالات ما چیست و آن‌ها چه جواب داده‌اند.

کاخ سفید: مذاکرات وین همچنان ادامه دارد

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با تکرار ادعاهای واشنگتن درباره مذاکرات وین اظهار داشت نمی‌دانیم که به توافق دست خواهیم یافت. مذاکرات ادامه دارد و ما همچنان این مذاکرات را دنبال و بررسی می‌کنیم.

آیا به پایان حضور خاتمی در عملیات‌های سیاسی نزدیک می شویم؟

علی صوفی وزیر دولت اصلاحات در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ عملا جریانی در دل اصلاح‌طلبان حضور بدون قید و شرط در انتخابات را دنبال می‌کند. این اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰  پشت سر همتی آمد و سعی کرد همتی را با خود همراه کند و رسما نتوانست جبهه اصلاحات را پشت سر خود بیاورد اما توانست تمام هیئت‌رئیسه را پشت سر خود بیاورد و برخی از احزاب اصلاح طلب هم حمایت کردند.جریانی که می‌خواهد حضور بی قید و شرط در انتخابات داشته باشد به دنبال این است تا فردی را جایگزین خاتمی کند و به دنبال یک شخص اصلاح طلب هم نیستند؛ بلکه می‌خواهند یک اصولگرا مثل لاریجانی را بیاورند و از او سهم بگیرند و به همین دلیل می‌خواهند فعالیت جبهه اصلاحات ادامه یابد

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها