۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۲۰
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
رسانه های داخلی

رصد(150)

۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

باهنر: جز رهبری کسی را نمی‌شناسم که به فکر ۲۰ سال آینده باشد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: غیر از شخص رهبر انقلاب فردی را پیدا نکردم که به فکر ۲۰ سال یا ۴۰ سال آینده جمهوری اسلامی باشد و دیگرانی که خیلی به فکر آینده نظام هستند نهایتا به هشت سال بعدی یا امشب خود فکر می‌کنند.

مالک پتروشیمی میانکاله و ابربدهکار بانکی کیست؟

پس از انتشار اسامی ابر بدهکاران بانک توسعه صادرات توسط رسانه‌ها مشخص شد سر لیست بدهکاران این بانک که تسهیلات کلان ارزی دریافت کرده شرکت فولاد البرز ایرانیان بوده که فقط در ۲  فقره تسهیلات یورویی که با نرخ دولتی ۳۳۸۳ تومان در بهمن ماه ۱۳۹۴ به آن پرداخت شده است، بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار می باشد. مالک این پتروشیمی عبدالله عبدی است. گفته می‌شود هزینه تاسیس پتروشیمی میانکله ۲  برابر مجموع بودجه سازمان محیط زیست (۲۱۵۷ میلیارد تومان)، سازمان بهزیستی (۱۷۰۰۰ میلیارد تومان) و وزارت راه و شهرسازی (۲۰۶۰۰ میلیارد تومان) است.

توضیح قوچانی پیرامون حاشیه های سخنانش در جلسه اهالی رسانه با رئیسی

محمد قوچانی، مدیر مسئول «آگاهی نو» و مشاور رئیس جمهور قبلی درباره حواشی مرتبط با سخنانش در دیدار اهالی رسانه با رئیسی نوشت: من قبل از انتخابات در جلسه روزنامه‌نگاران با آقای رییسی شرکت نکردم چون مخالف حمایت از نامزد اصولگرا بودم و تمام تلاشم را برای رقابت با ایشان بکار بردم در همین جلسه هم دوبار گفتم من به شما رای نداده ام. اما اکنون ایشان رئیس جمهورند و همان‎طور که احزاب اصلاح طلب نتیجه انتخابات را عملا به رسمیت شناخته‌اند به عنوان یک شهروند اصلاح طلب و منتقد به جلسه‌ای که دعوت شده‌ام، رفته‌ام و حرفم را زده‌ام.

ادعاهای بی اساس بانیان وضع موجود

حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور سابق نوشت: دلیل اصلی نیامدن توریست به ایران، تحریم‎های ویژه ترامپ و تبعات تحریمی پس از سفر به ایران است، نه صدور رایگان ویزا! بدون مذاکره مستقیم و برجام ، و بدون اقدام کارشناسانه و منطبق با برنامه ، ایران را تحقیر می‎کنید!

مصباحی مقدم: عملکرد مجلس نمره قابل‌ قبول می‌گیرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد مجلس گفت: عملکرد مجلس نمره قابل قبول می‌گیرد؛ خیلی ممتاز نیست ولی به گونه‌ای هم نیست که آدم بخواهد بگوید عملکرد مجلس زیر سوال است، گام‌های خوبی برداشته‌اند.

ادعای عجیب یک نماینده مجلس درباره مذاکرات

غلامرضا نوری،نماینده بستان‌آباد در مجلس می‌گوید: برخی فشار‌های داخلی مانع مذاکره ایران و آمریکا شد. حتی تلویحاً مجوز‌های این کار صادر شده بود، ولی تعداد معدودی که صدایشان بلند است، جلوی کار را گرفتند و اکنون شاهد توقف مذاکرات به لحاظ نتیجه هستیم که این اتفاق به واسطه جریان‌های خاصی است که تعدادشان معدود، اما صدایشان بلند است.

چینی ها پیشنهاد وزیر راه برای تهاتر نفت با ساخت مسکن را رد کردند

فرهاد پورحاجت، دبیر انجمن کانون سراسری انبوه‌سازان عنوان می‌کند: «بحت تهاتر نفتی برای ساخت مسکن یک‌بار توسط رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی مطرح ولی با استقبال طرف چینی مواجه نشد. در این طرح قرار بود هزینه ساخت مسکن برای ۵۰‌هزار واحد مسکونی از طریق تهاتر نفتی تامین شود که به نتیجه نرسید حتی در صورتی که این شیوه از ساخت اجرا می‌شد باز هم این تعداد واحد در مقابل یک میلیون واحد رقم بسیار ناچیزی بوده است.»

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها