۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۲۴
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
رسانه های داخلی

رصد(154)

۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

خط مشی رهبرمعظم انقلاب در سیاست خارجی و دفاعی

معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای: ترفند دشمن در ایجاد شکاف میان سیاست خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی رهبری ناکام گذاشتیم. سیاست خارجی و سیاست دفاعی هم‌افزا و مکمل یکدیگرند.

واردات واکسن بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف انجام شد

روزنامه کیهان نوشت: تلخ‌ترين شوخي دولت تدبير و اميد با مردم زماني بود كه واردات واكسن كرونا را نيز مشروط به پذيرش طرح اقدام FATF کردند.اين كار بازي با جان ملتي بود كه به علت عدم برنامه‌ریزی مناسب برای تأمین واکسن مورد نیاز کشور جهت واکسیناسیون عمومی، در آخرین روزهای کابینه تدبیر و امید جان باختگان كرونايي‌اش به بیش از ٧٠٠ نفر در روز رسيد. البته دیگر احتیاجی به گفتن نیست که در دولت سیزدهم این مسئله نیز مانند تمامی موارد مشابه دیگر با چنین شرایطی حل شد و به سرانجام رسید: «بدون برجام، بدون FATF»

اظهارات تخریبی فائزه هاشمی علیه سپاه پاسداران

فائزه هاشمی در گفتگو با سی ان ان: فعالیت‌های سپاه به ضرر کشور است! تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود؛فکر نمی‎کنم خروج سپاه از لیست گروه های تروریستی به نفع ایران باشد!

سیاه نمایی از وضع موجود با چاشنی لغو تحریم ها

«آذر منصوری» از بازداشت شدگان فتنه 88 و از فعالین تندروی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «پشت پرده گرانی ها» نوشت: «این روزها تورم و گرانی اجناس و کالاها اعم از ضروری و غیر ضروری به مهم‌ترین مساله مردم ایران تبدیل شده است. اقتصاد هیچ کشوری بدون تعامل و تبادل با دنیا رشد نمی‌کند. اینکه گفته شود ما اقتصاد کشور را به تحریم‌ها و برجام و fatf و در یک کلام سیاست خارجی گره نمی‌زنیم، یعنی دادن آدرس غلط. اصلی‌ترین عامل پشت پرده گرانی‌ها کاسبان تحریم هستند!»

دستاورد مهم دولت سیزدهم در حوزه ارزی

روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر هم میزان فروش نفت و هم قیمت نفت افزایش پیدا کرده است. همچنین بخشی از دلارهای بلوکه شده ایران به زودی آزاد می‌شود و بنابراین مسئله کمبود ارز به کل منتفی است. لذا مشکل و دغدغه دولت در زمینه کمبود ارز حل شده است.

توضیحات وحیدی درباره توقف پروژه پتروشیمی میانکاله

وزیر کشور اعلام کرد که بر اساس دستور ریاست جمهوری اسلامی ایران تا بررسی مجدد ابهامات زیست محیطی، احداث پتروشیمی میانکاله متوقف خواهد ماند. استاندار مازنداران هم اعلام کرده بود که طبق دستور رئیس‌جمهور تا زمانی که محیط زیست نظر نهایی خود را اعلام نکند، عملیات اجرای این پروژه متوقف خواهد ماند.

 

تقلا برای به فراموشی سپردن «میراث دولت روحانی»

روزنامه شرق در یادداشتی به قلم «محمد مهاجری» فعال اصلاح طلب نوشت: «تعبیر پرکاربرد "بانیان وضع موجود"، معنایش این است که حتی اصولگرایان غیرهمسو با دولت نیز محلی از اعراب ندارند، چه برسد به اصلاح‌طلبان. خوب یا بد، خوشایند یا ناخوشایند، الان دیگر تخته جماعت اصلاح‌طلب وسط نیست و همه تصمیمات در دایره بسته‌ای اتخاذ می‌شود که اصولگرایان (البته همه آنها) در آن سهم دارند. تاکنون رقیبی وجود داشت که همه کاسه‌وکوزه‌ها را سر او خراب کنند و حتی کج‌بودن زمین را به گردنش بیندازند ؛ اما بعد از این چه؟ وقتی تاریخ مصرف "بانیان وضع موجود" تمام شود، چه می‌کنند؟

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها