۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۴۷
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
رسانه های داخلی

رصد (172)

۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

کنایه رهبرمعظم انقلاب به اردوغان

‏رهبر انقلاب اسلامی در دیدار بشار اسد: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر میکنند و این واقعیت امروز منطقه است.

جوسازی علیه سپاه

پس از انتشار خبری از سوی گاردین مبنی بر خرید سامانه‌ی پدافندی باور ۳۷۳ ایران توسط روسیه برخی رسانه‌های غربی هرگونه هواپیمای ترابری که به سمت روسیه پرواز می کند را محموله‌ی تسلیحاتی ایران اعلام می‌کنند. در صورتی که این موضوع کاملا خلاف واقع است و ایران در حال صادرات کالاهایی است که از گذشته نیز بحث صادرات آن‌ها انجام می شده است و این هواپیماها اصلا مربوط به سپاه پاسداران نیست.

روحانی: احیای برجام، بیش از یک سال قبل امکان پذیر بود

حسن روحانی: احیای برجام، بیش از یک سال قبل و پیش از اینکه شرایط جهانی پیچیده شود و کشورهای ۵+۱ نیز دچار مشکلات دیگر شوند امکانپذیر بود. لیکن امروز هم نباید فرصت های پیش رو را را از دست داد. برخی افراد در داخل یا خارج از کشور، آگاهانه یا ناآگاهانه، و یا با انگیزه های سیاسی و جناحی، به انکار سرمایه ها و دستاوردهای کشور می پردازند و به اسم نقد دولت گذشته یا حمایت از دولت فعلی، توانائی های کشور را زیر سؤال می برند و بذر ناامیدی می افشانند.

افاضات جدید برای دیده شدن

احمدی نژاد: من با اطلاع می گویم که این دو قدرت شرقی و آن قدرت غربی دست هایشان در دست هم است و می‎خواهند روی ایران معامله می کنند و ما را به راحتی می فروشند. هر اتفاق‌ در سیاست خارجی، باید با اطلاع، خواست و اراده ملت توام باشد. آمریکا با هواپیماهای خودش، طالبان را به افغانستان آورد و آنها را در آنجا حاکم کرد و ۸۰ میلیارد دلار اسلحه را به صورت رایگان در اختیارشان گذاشت، اما انسانهای «خوش باور» در ایران با ادعای فرار آمریکایی ها از افغانستان، از طالبان برای حاکم‌ شدن در این کشور حمایت کردند./دولت بهار

موسویان: باید درگیری با اسرائیل را مدیریت کنیم تا جنگ نشود!

«حسین موسویان» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق که اکنون ساکن آمریکا است، در مصاحبه با روزنامه شرق گفت:«هم‌زمان برای رفع خصومت‌ها با جهان غرب باید یک برنامه ویژه طراحی شود که شامل دو اقدام موازی باشد: توسعه روابط با اروپا و به موازات آن کاهش تشنج و خصومت با آمریکا. ضمنا بین ایران و اسرائیل هم جنگ نظامی-امنیتی اما محدود عملا در جریان است که گاهی مخفی و گاهی آشکار صورت می‌گیرد. این موضوع هم باید مدیریت شود تا نتوانند پای ایران را به جنگی جدید بکشانند.

لزوم تغییر در برنامه های اصلاح طلبان

روزنامه آرمان در مطلبی به نقل از «رسول منتجب نیا» فعال اصلاح طلب نوشت:«نباید الگویی مثل سال 93 به بعد یعنی شورای سیاست‌گذاری دنبال شود چون آن الگوها ناموفق بوده و دستاوردی جز اختلاف و چند دستگی نداشتند. آنها نتیجه انتخابات را واگذار کرده و نتوانستند اجماع میان اصلاحات ایجاد کنند. جریان اصلاحات باید برخورد منصفانه‌ای با دولت و ارکان نظام داشته باشد.

واکنش زاکانی به فایل صوتی مهدی طائب

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در رشته توئیتی درباره فایل صوتی منتسب به مهدی طائب نوشت: انتظار رهبر انقلاب و مردم از همه غیر از وحدت و برادری و خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه‌ها نیست، خط ایجاد تفاوت بین دفتر رهبری و حضرت آقا خط انحرافی و مسمومی است.

صهیونیست ها همچنان در وحشت از ذکر نام حضرت مهدی(عج)

اندیشکده آمریکایی خاورمیانه: سپاه به طور فزاینده ای در حال درک و ابلاغ سیاست رسمی خود برای ریشه کنی اسرائیل و صهیونیسم از طریق دکترین مهدویت است. در حالی که نابودی اسرائیل، هدف کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس آن بوده است و در حال حاضر دکترین مهدویت در سپاه پاسداران یک نقطه مهم برای سیاستگذاران غربی است و این دکترین با توجه به پیامدهای عظیمی که برای امنیت امریکا و جهان خواهد داشت، آماده نشدن برای این سناریو عاقلانه نیست.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها