۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۴۹
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
رسانه های داخلی

رصد (174)

۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

مصباحی‌مقدم: نرخ تورم نزولی شده؛ منتقدان اینها را نمی‌بینند؟

غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:می‌خواهند فضای عمومی جامعه را علیه رئیسی بشورانند. هر اقدامی در مقابل این دولت صورت می‌گیرد، یا از جهالت است یا عداوت.نرخ تورم نزولی شده؛ منتقدان اینها را نمی‌بینند؟ فقط بلدند چهار کالا را ببینند که قیمت‌های جهانی‌اش تغییر کرده و بر قیمت‌های داخلی تاثیر گذاشته؛ این چندتا کالا را علم کرده اند و بزرگنمایی می‌کنند.

پروژه ناامیدسازی و هراس افکنی توسط بانیان تورم ۶۰ درصدی

روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان «بازگشت به دهه ۶۰» نوشت: «محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اعلام کرد کالاهای ضروری مانند مرغ، تخم مرغ، روغن و پنیر سهمیه بندی می شوند و با کالابرگ در اختیار مردم قرار می گیرند.»ارگان رسانه ای حزب کارگزاران در ادامه نوشت: «این اقدامات یادآور ستاد بسیج اقتصادی و سیستم کوپنیسم است.»

 گزینه اجماعی فراکسیون انقلاب برای تصدی ریاست مجلس مشخص شد

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، از جلسه ‌ این فراکسیون برای تعیین سازوکار انتخاب کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه سوم خبر داد. وی در همین رابطه افزود: گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس همانند دو سال گذشته، محمدباقر قالیباف است.

سخنگوی وزارت خارجه: احمدرضا جلالی درخواست بازنگری کرده

سعید خطیب زاده درباره وضعیت حمید نوری و ارتباط آن با پرونده احمدرضا جلالی و درخواست وزارت خارجه سوئد از عدم سفر شهروندان سوئدی به ایران بیان کرد: جلالی به جرم جاسوسی مدت‌هاست در ایران دستگیر و حکمش صادر و درخواست بازنگری کرده که در حال بازنگری است و خسارات عمده‌ای هم زده است. این‌که درباره نوری طراحی می‌شود و گروهک شکست خورده منافقین دامی را پهن می‌کند و شاهد می‌آورد و دادگاه را سیاسی می‌کند و دولت سوئد اجازه می‌دهد و سیاسی می‌کند، شک ما را برمی‌انگیزد که چگونه این اتفاقات رخ می‌دهد.

احمدی نژاد به زلنسکی «نامه تبیینی و تحلیلی» داد

دولت بهار، رسانه منتسب به احمدی نژاد نوشت:با اوج گیری تغییرات گسترده و عمیق در جهان و نقش بیداری انسانی عموم ملت ها در این تحولات، احمدی نژاد در یک نامه تحلیلی پیرامون این تغییرات که خطاب به رئیس جمهور اوکراین نگاشته شده، بر اهمیت مقاومت موثر و تعیین کننده مردم این کشور در ساخت نظام آینده بین الملل به نفع آزادی ، عدالت و صلح تاکید کرد.

وبگاه چینی: سپاه پاسداران قدرت دفاعی ملی ایران است

«چاینا میلیتری آنلاین» با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ایران، نوشت آمریکا به‌عنوان عامل مخمصه کنونی در مذاکرات رفع تحریم‌ها، باید به‌جای سیاست‌های غلط به نگرانی‌های مشروع تهران پاسخ دهد.

تصمیم مضحک جبهه اصلاحات برای مشکلات مردم

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات اخیرا در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است: اعضای مجمع نسبت به تورم و گرانی افسار گسیخته بخصوص در زمینه ارزاق عمومی از جمله نان و فشار معیشتی بر مردم اظهار نگرانی کرده و ناپختگی سیاست‌های اقتصادی دولت و مجلس و نیز ناکارآموختگی و ناکارآمدی دست‌اندرکاران اقتصاد کشور را عامل مؤثر در این زمینه برشمردند.

نگرانی شدید اسرائیل از پر کردن جای روس ها در سوریه

رادیو اسرائیل گزارش داد که اسرائیل در حال بررسی دقت گزارش‌هایی است که از انتقال شمار بالایی از نیروهای نظامی روسیه‌ای از سوریه سخن می‌گویند به خصوص که این گزارش‌ها در رسانه‌های روسیه‌ مطرح شده است. روسیه ۱۲ پایگاه نظامی در سوریه دارد که هزاران سربازش را در آنها مستقر کرده است.گزارش رادیو اسرائیل تأکید کرده که مقامات اسرائیلی به شدت نگران‌اند که با خروج نیروهای روسیه، سربازان ایرانی یا گروه های مسلح وابسته به ایران جای آنها را در سوریه بگیرند.اخیرا نشریه روسیه‌ای «مسکو تایمز» که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود در گزارشی تأکید کرد که روسیه مواضع خود در سوریه را تخلیه می‌کند و در اختیار نیروهای سپاه ایران قرار می‌دهد. رادیو اسرائیل تأکید کرده که سفر ناگهانی رئیس جمهوری سوریه به تهران و دیدارهای وی با مقامات ارشد ایران نیز به نگرانی اسرائیل دامن زده است.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها