۲۰۲۴ ۲۰ September - جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۶
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
رصد (458)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

ادعای جنجالی شبکه صهیونیستی درباره حزب الله

وبسایت شبکه سراسری رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در خبری اعلام کرد، حزب الله به تازگی از سلاح جدیدی استفاده می‌کند که موجب کوری موقت اسرائیلی‌ها می‌شود. در ادامه گزارش این رسانه عبری زبان آمده است، مهاجران ساکن شهرک‌های نزدیک به مرزهای شمال (فلسطین اشغالی) با لبنان، شب‌ها در معرض اشعه شدید لیزر قرار می‌گیرند امری که باعث بروز مشکلاتی برای صهیونیست‌های ساکن این مناطق شده است.

علت اصلی حمله به اوکراین

رئیس جمهور روسیه: «هدف ازعملیات نظامی ویژه در اوکراین، در وهله اول محافظت از مردم و سرزمین روسیه برابر تهدیداتی است که در سرزمین‌های تاریخی ما  و در مرز با ما ایجاد می‌شود. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی بیافتد.»رئیس جمهور روسیه همچنین در دیدار با «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار «بلگورود» وضعیت یگان‌های دفاع هوایی روسیه را بسیارمثبت  ارزیابی کرد.

به مسکو و سن پترزبورگ حمله خواهیم کرد

مشاور رئیس جمهور اوکراین سخنانی عجیب در خصوص احتمال حمله اوکراین به شهرهای بزرگ روسیه مطرح کرده است.میخائیلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با روزنامه نگار مایکل ناکی گفت که مسکو، سن پترزبورگ و یکاترینبورگ مورد حمله قرار خواهند گرفت.

وضعیت اسفناک زنان در انگلیس

روزنامه گاردین: تقریبا تمام زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و اعتماد خود را به حل این معضل از سوی پلیس از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش، ۹۷ درصد زنان بین ۱۸ تا ۲۴ سال مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و هولناک‌تر آنکه ۸۰ درصد زنان از تمام گروه‌های سنی گفته‌اند که این معضل را در فضای عمومی تجربه کرده‌اند.

شهادت سومین فلسطینی ساکن کرانه باختری در کمتر از ۲۴ ساعت

دیشب یکی از جوانان مجروح به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهرک سلوان واقع در قدس اشغالی به شهادت رسید.در طول 24 ساعت گذشته، 3 نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

سفر قریب‌الوقوع یک هیئت بلندپایه نزدیک به پوتین به عراق

یک منبع سیاسی عراق گفت که یک هیئت بلندپایه روسیه به عراق ماه آینده میلادی به بغداد سفر خواهد کرد تا با مقامات عراقی در مورد تعدادی از پرونده‌ها در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، انرژی و تسلیحات رایزنی کند.

خارج شدن از ناتو

نایب رئیس حزب «وطن» ترکیه با بیان اینکه ناتو با تحریکات خود ما را مجبور به خروج از ائتلاف می‌کند، اعلام کرد که کشورش ۵ تا ۶ ماه دیگر از ناتو خارج خواهد شد.

برچسب ها: tanincenter.ir
  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها