۲۰۲۴ ۲۰ September - جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۸
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
رصد (460)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

اعتراف به قدرت پهپادی ایران

«کاملیا انتخابی‌فرد» کارشناس ضد ایرانی و سردبیر ایندیپندنت فارسی: واقعیت این است که غرب می‌داند اگر بخواهد سپاه را در لیست تروریستی قرار دهد، باید تعامل با ایران را فراموش کنند. همچنین آنها گمان می‌کنند که شاید ایران با ارسال شمار بیشتری از پهپادهایش به روسیه اقدامی تلافی‌جویانه انجام دهد.

سفر مخفیانه رئیس سازمان سیا به اراضی اشغالی

شبکه «كان» گزارش داد که در سایه تنش‌های امنیتی، رئیس سازمان سیا اخیرا به اراضی اشغالی سفر کرده و با مقامات ارشد این رژیم از جمله «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دیدار کرده است. این سفر در روزهای اخیر انجام شده و رسانه‌های صهیونیستی امروز اجازه انتشار این خبر را دریافت کرده‌اند.

بحران اقتصادی بی‌سابقه در رژیم صهیونیستی

«لیبرمن» وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل در آستانه یک بحران اقتصادی است که پیش از این هرگز ندیده است. کابینه اسرائیل در تلاش است تا این موضوع را از اسرائیلی‌ها پنهان کند. نتانیاهو و اعضای کابینه او حقیقت را می‌دانند و هیچ طرفی حاضر نیست دروغ‌های آنها را بپذیرد که این موضوع نشان می‌دهد اسرائیل در آستانه یک بحران اقتصادی بی‌سابقه است.

خرسندی آمریکا از اختلال در بهره‌برداری از نورد استریم

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی در اظهاراتی مؤید نقش داشتن واشنگتن در خرابکاری و انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه، از اینکه خط لوله انتقال گاز مسکو به اروپا، تخریب شده، ابراز خرسندی کرد!

اظهارات جدید زلنسکی علیه پوتین

رئیس‌جمهور اوکراین که اخیراً مدعی شده بود پوتین ممکن است اصلاً زنده نباشد، گفته: پوتین کسی نیست و ارزش مذاکره ندارد. واقعاً نمی‌دانم چه کسی تصمیمات را در روسیه می‌گیرد. سخنگوی کرملین هم در واکنش به حرف‌های زلنسکی گفته: زلنسکی در حد و قواره‌ای نیست که بخواهد با پوتین مذاکره کند.

برچسب ها: tanincenter.ir
  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها