۲۰۲۴ ۲۰ September - جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۹۰
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
رصد (466)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

ادامه یاوه‌گویی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیسنی علیه ایران

نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: سیاست ما این است که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شویم و در این زمینه از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

شکستن رکورد رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فلسطینیان

وزارت بهداشت فلسطین: نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ۳۵ نفر از جمله ۸ کودک و یک زن مسن را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. ماه جاری (ژانویه/ دی-بهمن) خونبارترین ماه برای کرانه باختری از سال ۲۰۱۵ است.

اوکراین آزمایشگاه تسلیحات غربی است

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای روسیه: امروز، اوکراین به محلی برای واشنگتن و ناتو تبدیل شده است تا در آن تسلیحات و شیوه‌های جدید جنگ افروزی را تمرین کنند. غرب به جان مردم اوکراین اهمیتی نمی‌دهد و به آنها به دیده طفیلی نگاه می‌کند.

جانسون: پوتین تهدید کرد مرا با موشک هدف قرار خواهد داد

بوریس جانسون، نخست وزیر پیشین انگلیس: طی تماس تلفنی که با پوتین داشتم، او از من درباره آینده پیوستن اوکراین با سازمان ناتو پرسید. من تأکید کردم این اتفاق نزدیک نیست اما پوتین گفت که علاقه‌ای به آسیب رساندن به من ندارد، اما با یک موشک تنها یک دقیقه یا کمتر برای این کار لازم است!

هشدار چین به آمریکا: تایوان خط قرمز است

به‌دنبال تشدید ادبیات ضد چینی مقام‌های آمریکایی، وزارت خارجه چین درباره عبور آمریکا از خط قرمز پکن در قبال تایوان به‌شدت هشدار داد.

اروپا از کمبود شدید دارو رنج می‌برد

روزنامه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی طولانی از کمبود دارو‌های رایج از جمله آنتی بیوتیک و مسکن برای کودکان در سراسر اروپا خبر داد. این روزنامه به آنچه اروپایی‌ها در هنگام تغییر آب و هوا متحمل می‌شوند، اشاره کرد که آن‌ها را ملزم می‌کند تا سفری طولانی از یک داروخانه به داروخانه دیگر داشته باشند و در عین حال به دنبال دارو‌های اولیه مانند شربت سرفه و آنتی بیوتیک باشند. از اواخر سال ۲۰۲۲، کشور‌های اتحادیه اروپا مشکلات جدی در تلاش برای تهیه برخی از دارو‌های مهم را گزارش کرده‌اند که اکثریت آن‌ها اکنون با کمبود مواجه هستند.

 

برچسب ها: tanincenter.ir
  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها