۲۰۲۴ ۱۹ September - پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۰
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
رصد (488)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

بنت: اجازه قتل عام فلسطینیان را صادر‌کردم

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد، به شکل اعلام نشده‌ای مجوز تیراندازی علیه فلسطینیان را تغییر داده و دست نظامیان و شهرک نشینان برای قتل عام فلسطینیان را بازتر کرده بود. شبکه ۷ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این دستور را وی در دوره‌ی تصدی نخست وزیری‌اش صادر کرده بود اما اجازه نداد مسئله رسانه‌ای شود، بلکه به شکل محرمانه و مستقیم به فرماندهان یگان‌ها به ویژه یگان‌های شاغل در جنین ابلاغ شده است. بنت اعتراف کرد تغییر دستور العمل باعث شد تا دست نظامیان و شهرک نشیانان بازتر شده و تعداد زیادی از فلسطینیان در دوره نخست وزیری‌اش کشته شوند.

دولت بایدن نفت بیشتری از ذخایر استراتژیک آمریکا را به فروش می رساند

بلومبرگ گزارش داد که دولت بایدن قصد دارد ۲۶ میلیون بشکه دیگر از ذخایر استراتژیک نفت (SPR)آمریکا را استخراج کند و به فروش برساند.

آمریکا: نشانه‌ای از فعالیت فرازمینی‌ها وجود ندارد

- سخنگوی کاخ سفید: هیچ نشانه‌ای از فعالیت فرازمینی‌ها یا موجودات فضایی در اشیای پرنده‌ای که در آسمان کانادا ساقط شدند وجود ندارد.

- وزیر دفاع آمریکا: ما هنوز قطعات یا لاشه‌ای از ۳ شیء سرنگون‌شده پیدا نکرده‌ایم اما ماهیت آن‌ها با بالن چینی بسیار متفاوت بود.

۳ آمریکایی در ارتباط با ترور رئیس‌جمهور سابق هائیتی بازداشت شدند

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که ۳ آمریکایی صاحب یک شرکت امنیتی در فلوریدا، در ارتباط با ترور رئیس‌جمهور سابق هائیتی بازداشت شدند.

تلاش آلمان در تأمین مهمات ضدهوایی از رده خارج خود برای اوکراین

وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کشورش ماه‌ها است به منظور تأمین مهمات تسلیحات ضدهوایی از رده خارج خود برای اوکراین در تلاش است.

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها