۲۰۲۴ ۱۹ September - پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۰۱
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
رصد (604)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

خط و نشان جدید زلنسکی

رئیس جمهور اوکراین: ما به اعمال تحریم‌های خود ادامه خواهیم داد و بسته‌های تحریمی جدید و گسترده‌تری در راه است. وی خاطرنشان کرد: هر فردی که با روسیه همکاری کند مورد تحریم قرار خواهد گرفت و تحریم‌های اوکراین با تحریم‌های اعمال شده توسط جهان آزاد هماهنگ خواهند شد.روسیه در اوکراین چیزی به دست نخواهد آورد و همه چیز را از دست خواهد داد.

آتش‌سوزی در بزرگترین شهرک اشغالی رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که آتش سوزی گسترده‌ای در یک پایگاه نظامی اسرائیلی در نزدیکی شهرک «معاله ادومیم» در کرانه باختری اشغالی به وقوع پیوسته است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه تیم‌های آتش نشانی در منطقه حاضر شده و در حال اطفای حریق هستند، خاطرنشان کرد که این آتش سوزی تلفات جانی و مالی نداشته است. معاله ادومیم یکی از بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت المقدس اشغالی است.

تظاهرات علیه نتانیاهو در بیست و یکمین هفته متوالی

جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی مجددا ‌برای تظاهرات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و کودتای قضایی وی، فراخوان صادر کرد. بر همین اساس بیست و یکمین هفته متوالی صهیونیست‌ها در شهرهای مختلف از جمله تل‌آویو علیه نتانیاهو و کابینه وی دست به تظاهرات زدند.

هشدار بزرگ هنری کیسینجر درباره جنگ اوکراین

هنری کیسینجر وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت ژورنال گفت: تلاش اوکراین برای بازگشت «شبه جزیره کریمه» و «سواستوپل» می‌تواند به عواقب منفی برای تمام جهان منجر شود. از دست دادن کریمه برای روسیه، افت شدیدی خواهد بود که می‌تواند انسجام این کشور را به خطر بیاندازد. من فکر نمی‌کنم این امر برای جهان مورد پسند باشد. کیسینجر تاکید کرد: علاقه آمریکا برای اضافه شدن اوکراین به ائتلاف ناتو یک اشتباه جدی بود که به این جنگ منجر شد.

بالگرد اس رائیلی در راه اوکراین

وبگاه روسیا الیوم: آمریکا اخیراً ۲۰ فروند جنگنده بالگرد آپاچی از نوع АН-۶۴А خریداری کرده و درصدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است. این نوع از بالگردهای تهاجمی آپاچی که با مدل ۶۴ شناخته می‌شود، دارای برتری بر دیگر انواع از لحاظ میزان برد عملیاتی و طول پروازی هستند.

 

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها