۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۰
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
رصد (981)

رسانه های داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

یاوه گویی های جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. با بایدن توافق کردم حماس را از بین ببریم و نمی‌توانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است، رها کنیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد. ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم، بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم. من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تأیید می‌کنند!

خطر دوقطبی‌سازی درباره حجاب برای کشور

خراسان درباره درگیری یک زن با یک روحانی در درمانگاهی در قم نوشت: «به نظر، خطر دو قطبی شدن جامعه مهم تر از اصل این اتفاق و جزئیات جنجالی آن است. این اولین بار نیست که شاهد هستیم این نوع دو قطبی سازی ها در جامعه ایجاد شده است. مسئله این اتفاق و درگیری میان این روحانی و خانم در درمانگاه نیست. مسئله این که چه کسی این فیلم را به دست شبکه ایران اینترنشنال رسانده، نیست،  این که روحانی در حال فیلم گرفتن بوده یا آن زن بی جهت داد و فریاد کرده نیست. مسئله دو قطبی شدن جامعه است.

واکنش برخی اصلاح طلبان به فیلم درمانگاه قم

  • مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با "عصرایران" در مورد حادثه درمانگاه قم (عکاسی بدون اجازه یک روحانی از یک خانم )‌ گفت: هیچ کس حق ندارد بدون اجازه فرد دیگری وارد زندگی خصوصی اش شود و در آن دخالت کند. یک روحانی اگر هم می خواهد من را هدایت کند باید به گونه ای هدایت کند که من هدایت پذیر باشم نه اینکه من را از خودش و باوری که دارد متنفر کند.
  • سید عباس صالحی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات: ‏نهایت تکلیف امربه معروف، با فرض احراز تمامی شرایط، به تعبیر رهبر انقلاب « بگو و رد شو» است و نه این که عکس و فیلم بگیر و خبرچین شو!! مردم را از دین و روحانیت منزجر نکنیم.
  • محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏قدیم ها در حوزه درس اخلاق می دادند. روی حرمت زن و کودک شیرخوار خیلی تاکید می کردند. تصاویر دردناک درگیری یک روحانی با یک خانم در بیمارستان قم جز نفرت از دین وآخوند چیزی در پی ندارد. خدایا به خودت شکایت می بریم از این ستمی که به تو و دین تو و مبلغان دین تو می شود.

نامه روحانی به شورای نگهبان برای ارائه مستندات ردصلاحیت

سایت  حسن روحانی رئیس جمهور سابق در مطلبی نوشت: «با گذشت بیش از ۴۰ روز و ارسال چهار نامه از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، شورای نگهبان هفته گذشته در پاسخ، موارد ردصلاحیت او در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. به دلیل اینکه پاسخ‌ شورای نگهبان فاقد مستندات بوده، روحانی در نامه‌‌ای به این شورا خواستار ارائه اسناد و دلایل ردصلاحیت و خودداری از کلی‌گویی شده است.

بازداشت ۶۰ نفر در روز انتخابات به دلیل اقدام ضدامنیتی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: با وجود همه اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اتخاذ شده، در روز برگزاری انتخابات هزار و ۲۵۴ دستگیری در سراسر کشور به واسطه تخلفات انتخاباتی اتفاق افتاد. هزار و ۲۰۰ نفر از این دستگیرشدگان، همان روز با اخذ تعهد و وثیقه و با پیگیری دادستان‌ها آزاد شدند و کمتر از ۶۰ نفر نیز به دلیل درگیری‌های مسلحانه، کشف سلاح و سایر اقدامات ضدامنیتی که داشتند، در بازداشت به سر می‌برند/میزان

برنامه متکی برای تشکیل فراکسیون در مجلس دوازدهم

منوچهر متکی از منتخبین مجلس دوازدهم و دبیر و سخنگوی شورای وحدت: خوشحالیم که به اطلاع همگان برسانیم ۹۰ نفر از نامزدهایی که مورد حمایت شورای وحدت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند در دور اول توانستند به مجلس راه پیدا کنند و ۶۰ نفر از این ۹۰ نفر نامزدهای اختصاصی شورای وحدت هستند. اولین گام ما در مجلس جدید همانگونه که قبلاً هم گفتیم تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس خواهد بود. ما در این فراکسیون با اولویت‌بندی مسائل کشور، مشکلات و مطالبات مردم چگونگی کمک به حل این مشکلات را در دستور کار فراکسیون قرار خواهیم داد. ۴۵ سال است که در حوزه اقتصاد بر خلاف نُرم دنیا و برخلاف مبانی اعتقادی‌مان متأسفانه نسبت معقول ۲۰ درصد در اختیار دولت و ۸۰ درصد در اختیار مردم و بخش خصوصی را ارانه کرده‌ایم و ۴۵ سال است که این نسبت تغییر نکرده است/ برنا

پیش‌بینی رسایی از فراکسیون‎‌های سیاسی مجلس آینده

حمید رسایی، منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با مهر: پیش‌بینی من آن است که در مجلس دوازدهم، سه فراکسیون سیاسی شکل بگیرد. قاعدتاً طیفی از نمایندگان مجلس دوازدهم، گرایش اصلاح‌طلبی و تمایل به دولت قبل دارند که این طیف، یک فراکسیون جداگانه تشکیل خواهند داد. برخی نمایندگان هم نسبت به محمدباقر قالیباف تمایل دارند که قاعدتاً این طیف هم یک فراکسیون مجزا در مجلس بعدی تشکیل خواهند داد. برخی نمایندگان مجلس دوازدهم نیز که به تازگی به مجلس راه یافته‌اند، در پی تحول و منتقد وضع موجود هستند که آن‌ها هم یک طیف جداگانه خواهند بود؛ این طیف قاعدتاً نسبت به مواضع هر دو طیف مقابل خود، موضع انتقادی خواهد داشت.

افشاگری سردبیر سابق «من و تو» از اتفاقات سال گذشته

«حسن اعتمادی» از بنیانگذاران شبکه سلطنت‌طلب من‌و‌تو: *هنوز فکر می‌کنید اون 100 هزار نفر را ما به برلین بردیم؟ شما فکر می‌کنید این تظاهرات‌هایی که در نیویورک، کالیفرنیا، لندن، فرانسه و استکهلم برگزار شد، کار ما بود؟ ما پول گذاشتیم و هزینه‌های میلیونی برای تظاهرات‌های خارج از کشور دادیم؟ نه اینطور نیست؛ شما وقتی می‌خواهید صاحب قدرت شوی باید دَم قدرت‌های خارجی را ببینی!!

  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها