۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۶
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
رصد (419)

رسانه های داخلی

۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

توصیه مهم رهبرمعظم انقلاب به سرلشگر سلامی درباره اغتشاشات چه بود؟

 سردار رمضان شریف: دشمنان فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد».

سخنان روحانی درباره اسلام و حقوق زنان

آقای روحانی، در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت‌ سابق، روز گذشته با جمعی از استانداران کابینه‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد. وی در این دیدار گفت: ما اسلامی را قبول داریم که در آن زن مایه مباهات جامعه است و می‌تواند برای زنان و مردان الگو باشد؛ چنانکه حضرت فاطمه اطهر(س) الگوی همه ما مسلمان‌هاست. ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر(ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند/ انصاف نیوز

عاملان وضع موجود در قامت مطالبه گری

اسحاق جهانگیری معاول اول رییس جمهور در دولت روحانی نوشت: وقتی دلت از غصه‌ها و رنج‌های مردم می‌گیرد و نگران آینده کشور و مردم می‌شوی، احساس نیاز بیشتری در پناه آوردن به معنویت پیدا می‌کنی. در این حال و هواست که به زیارت عتبات عالیات در نجف، کربلا و کاظمین آمدم-اولین سفر خارجی بعد از حدود ۱۷ ماه دوری از مسئولیت دولتی.سری هم به شهادت گاه سردار سلیمانی عزیز زدم، سخت متأثر شدم. با بی‌تدبیری و سختگیری با مردم چه کردند که نام و یاد «سرباز وطن» هم دستخوش منازعه شد!

دولت سیزدهم و موضوعات اقتصادی

اعتماد آنلاین: مشکل اصلی دولت آقای رئیسی این است که برنامه اقتصادی مدونی نداشت و با اینکه گفته شد که هفت هزار صفحه برنامه وجود دارد اما هفت صفحه‌اش را هم ندیدیم. مشکل دیگر آن بود که دولت در شرایطی اقتصاد را تحویل گرفت که اقتصاد دچار تحریم بود و به دلیل مشکلاتی که بر سر راه برجام پیش آمده بود، تحریم‌ها مدام تشدید هم می‌شد. در این شرایط می‌طلبید که دولت جدید در حوزه اقتصادی بسیار توانمند باشد اما آقای رئیسی ضعیف‌ترین نیروها را در کار اقتصادی به کار گرفت.

تکرار حمایت کاخ سفید از اغتشاشگران در ایران این بار به اسم حقوق زنان

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همزمان با تعطیلات کریسمس در آمریکا با تکرار ادعای حمایت از زنان ایران، مدعی شد که عضویت ایران در کمیسیون جایگاه زن سازمان ملل متحد به دلیل حمایت از زنان شجاع ایرانی پایان یافت.مبارزه آنها برای احقاق حقوقشان، ادامه دارد.ما خواهان آزادی بی قید و شرط همه کسانی هستیم که در ایران به دلیل حق استفاده مسالمت‌آمیز از آزادی‌هایشان در زندان‌ هستند.

دروغ های بی پایان رابرت مالی

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تداوم اظهارات مداخله جویانه واشنگتن درباره جمهوری اسلامی ایران، ادعاهایش درباره بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر ایران را تکرار کرد. رابرت مالی مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا مدعی شد: دهها ایرانی به دلیل شرکت در اعتراضات در خطر اعدام قرار دارند.این مقام آمریکایی مدعی شد: بسیاری از آنها می‌گویند برای اعتراف اجباری، تحت شکنجه قرار گرفته‌اند و در دادگاههای انقلاب که اجازه انتخاب وکیل به آنها نمی‌دهند، به جرایم مربوط به امنیت ملی متهم شده‌اند/ایسنا

تفاوت تیتر خبر برای فرانسه و ایران!

تیتر یورو نیوز برای فرانسه:پلیس فرانسه مجبور به شلیک گاز اشک‌آور شد! تیتر یورو نیوز برای ایران: مأموران با شلیک گاز اشک‌آور با مردم درگیر شدند!

ضربه سپاه به آشوبگران مرتبط با انگلیس، نماینده ارشد کاخ وستمینستر را عصبانی کرد

رییس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در واکنش به ضربه سپاه ثارالله استان کرمان به شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت لیدر و عنصر اصلی آن، خواستار وضع تحریم‌های روزانه علیه ایران شد.آلیسیا کرنز اعلام کرد که نگرانی بسیار جدی دارد. واقعیت این است که ایران نشان داده است که با خوشحالی هر کسی را که تابعیت دوگانه داشته باشد دستگیر خواهد کرد.من هر کسی را که غربی است تشویق می‌کنم تا ایران را ترک کند.

پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶، انقلابی نوین در ساخت پهپادها در جهان

فرمانده سنتکام:به دنبال فناوری‌های جدید برای شکست پهپادهای ایرانی و مقابله با آن‌ها هستیم.شبکه سی ان ان از پهپادهای ایرانی گزارشی تهیه کرد و در آن اشاره کرد که شاهد ۱۳۶ به مشهورترین پهپاد این روزها تبدیل و بسیاری آن را انقلابی در زمینه ساخت پهپاد می‌دانند/دانشجو

برچسب ها: رصد اخبار
  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها