۲۰۲۴ ۲۷ July - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۰
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
رصد (422)

اندیشکده ها و رسانه های خارجی

۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
نویسنده : هیئت تحریریه سایت طنین

پروژه مشترک صهیونیست‌ها و ایلان ماسک برای جاسوسی از ایران

شبکه آی۲۴: یک ماهواره اسراییلی به نام «اروس c-3» توسط پرتابگر شرکت اسپیس ایکس با هدف جاسوسی به فضا پرتاب شد. این ماهواره برای شرکت صهیونیستی ایمجست اینترنشنال تصویربرداری می‌کند و این شرکت هم معمولا تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران و آثار حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را منتشر می‌کند.

اعتراف به شکست

روزنامه صهیونیستی هاآرتص: مقامات سیاسی اسرائیل بلوف می‌زنند؛ بین رجزخوانی آنها برای حمله به ایران و توانمندی نظامی واقعی اسرائیل فاصله زیادی وجود دارد.

گانتز: نتانیاهو برای امنیت داخلی اسرائیل خطرناک است

بنی گانتز، وزير جنگ سابق رژيم صهيونيستى گفت كه بسیار نگران است و نسبت به مسیری که نتانیاهو در آن قدم گذاشته، هشدار می دهد. او نتانیاهو را فردى تندرو خواند كه برای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطرناک است و افزود که در صورت رفتار غیر مسئولانه کابینه جدید این رژیم، تنش‌های امنیتی ایجاد خواهد شد.

خشم نتانیاهو نسبت به قطعنامه سازمان ملل

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز خشم نسبت به قطعنامه سازمان ملل متحد در خصوص اشغالگری رژیم تل آویو، ادعا کرد که این قطعنامه هرگز برای اسرائیل الزام آور نخواهد بود. نتانیاهو قطعنامه سازمان ملل متحد را حقیر خواند.

پی نوشت: پس از اعلام برنامه گسترش شهرک‌سازی‌های یهودی‌نشین در اراضی فلسطین و یهودی‌سازی شهر قدس توسط رژیم صهیونیستی، مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آراء در قطعنامه‌ای درخواست فلسطین برای صدور استفساریه حقوقی از سوی دیوان دادگستری بین‌المللی درخصوص ماهیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

درگیری لفظی نتانیاهو با نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی

نتانیاهو خطاب به نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی: چرا گوش نمی‌کنید تا چیزی یاد بگیرید؟شما که هستید که بخواهید چیزی را [به من] یاد بدهید؟ ماموریت مهم من حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه و مقابله با ایران است.

نگرانی واشنگتن از رابطه چین و روسیه

وزارت امور خارجه آمریکا: ما نگران نزدیکی چین و روسیه هستیم. ما به چین در مورد عواقب ارائه حمایت نظامی از روسیه در جنگش با اوکراین هشدار دادیم. چین مدعی بی‌طرفی است، اما اقدامات آن به وضوح نشان می‌دهد که به روابط نزدیک‌تر با روسیه علاقه‌مند است.

برچسب ها: رصد اخبار
  • ارسال نظرات
  • پربازدیدترین ها آخرین اخبار
  • پربحث ترین ها پرطرفدارترین ها